რისთვის ნამეტნავისაგან შენისა იქმნების გასავალში მხოლოდ საჩუქარსა და ძღვენთა ზედა უფალთასა, და ამაოსა შექცევასათა ხოლო მეზობელნი შენნი კვდებიან შიმშილითა. სუფრასა შენსა ზედა არს კმაყოფილება და გარდამატებულისაგან იძულებულ არი... იხილეთ სრულად

მიდდარი მარადის ეძიებს საუკუნოს სიცოცხლეს და ამასაც თუ რომლითა საქმითა მოიგება იგი, იკითხავს "რა ვქმნა რათა ცხოვრება საუკუნო დავიმკვიდრო". მე ვეტყვი მას ჭეშმარიტსა, რომლითაცა მან მიიღოს საუკუნო სიცოცხლე, პირველად რომელ არა არს არა... იხილეთ სრულად
რომელიმე ფილოსოფოსთაგანი სახელით კრატის ფიბიელი მსურველი იქმნა რაოამცა თავისუფალ იქმნეს ყოვლისაგან მონაგებისა, რათა არღარაა რასამე ზედა აქვდეს მას მზრუნველობა, გარნა ზედა ფილოსოფიურთა ნივთთასა და მისთვის გარდაყარა მან ყოველი საცხო... იხილეთ სრულად
და უკეთუ სიმდიდრესა მას სიძვირითა შენითა იპყრობ თავისად და არა მისცემ ვითარცა ყრმად წოვნად მისგან სხვათაცა, იხილე ვითარმე უბედურებასა მოქმედებ, მოკვდების იგი რომელიმე გლახაკი შიმშილითა, ანი სიტიტვლითა ამისთვის რომ არა აქვს მას არც... იხილეთ სრულად
მდიდარი, მდიდარი, განუსვენებელი გულითა, იჭვნეული ყოველთვისმეტყყველი: რაი ვქმნა? პირველსა განმრავლებიეს ნაყოფი და კეთილი და ამბობს, რა ვქმნა რომ არა მაქვს ადგილი, სადა შევკრიბო იგი, მეორესა, განუმრავლებიეს ფრიადითა განუსვენებლობითა... იხილეთ სრულად
თუმცაღა მდგომარეობა მდიდართა მდგომარეობისაგან გლახაკთასა, ხილულითა ამით თვალითა ფრიად განსხვავებულ არს, გარნა მყოობადობასა შინა საუკუნესა, მიხვედრისამებრ წინასწარი მცნებელობისა ღვთისა მდგომარეობა ორთავე ერთ არს. (ფონი 48): ... იხილეთ სრულად
აზრი სიმდიდრის მიმნიჭებელისა შენდა ღვთისა, მდგომარეობს იმას ზედა, ჰოი კაცო, რათამცა იხმარო შენ იგი თავისა შენისათვის რაოდენიცა გესაჭიროების, ხოლო გარდამატებულისაგნ რითამცა განუყოფდე გლახაკთა, ღმერთმან მოგანიჭანა შენ ესოდენნი კეთილ... იხილეთ სრულად