






თავმდაბალს არ ახსოვს ბოროტება, რომელიც სხვამ მიაყენა და არ განიკითხავს ცოდვილ ადამიანს. ამრიგად, იგი სამი საშულებით ღებულობს ცოდვათა მიტევებას: როგორც არაგანმკითხველი არ განიკითხება; როგორც თავმდაბალი გამართლდება და როგორც მიმტევე... იხილეთ სრულად

თავმდაბალს არ ახსოვს ბოროტება, რომელიც სხვამ მიაყენა და არ განიკითხავს ცოდვილ ადამიანს. ამრიგად, იგი სამი საშუალებით ღებულობს ცოდვათა მიტევებას: როგორც არაგანმკითხველი არ განიკითხება; როგორც თავმდაბალი გამართლდება და როგორც მიმტევ... იხილეთ სრულად

თავისი ადამიანური ბუნების სიკვდილით უფალმა კი არ მოიცილა სხეული, არამედ იმისთვის მიიღო ადამიანთაგან სიკვდილი, რომ სხეულით მკვდრეთით აღმდგარიყო და ადამიანებიც უკვდავნი შეექმნა სხეულითაც, რამეთუ როგორც კი სიკვდილი მის სხეულს შეეხო, ... იხილეთ სრულად

სიკვდილი რომ მიეღო, ქრისტეს შემოსილი ჰქონდა სხეული, და არ შეჰგავდა წინ აღდგომოდა სიკვდილს, რათა მკვდრეთით აღდგომის წინააღმდგომი არ ყოფილიყო... საკვირველად აღსრულდა ერთსა და იმავეში ორგვარი რამ – ყოვეთა სიკვდილიც სრულიქმნა უფლის სხ... იხილეთ სრულად

სადაც სიტყვაა, იქაა სულიც. სულს იგივე ერთობა აქვს ძესთან, რაც ძეს მამასთან, იგივე თვისებაც. რამეთუ, სადაც ნათელია, იქვეა ბრწყინვალებაც. სული საკუთარი ხატია ძისა, მისი ცოცხალი ქმედება და ელვარე მადლი. სული სიტყვასთან აერთებს ქმნილე... იხილეთ სრულად

ქმნილებასთან მიმართებაში სიტყვა ღმერთი წმიდა წერილში იმიტომაც იწოდება პირველშობილად, რომ სიტყუა, რომელიც დასაბამად ჰქმნიდა ყოველივე არსებულს, თავის დამდაბლებით გარდამოხდა ქმნილებასთან, რათა მათ შესძლებოდათ არსებობად მოსვლა... და კ... იხილეთ სრულად