სახარების განმარტება - ციტატები, გამონათქვამები

ციტატები, ამონარიდები, გამონათქვამები

Loading..
აბბა დოროთე

222. როგორ გავიგოთ მაცხოვრის სიტყვები: "ითხოვდით და მოგეცეს თქუენ, ეძიებდით და ჰპოოთ, ირეკდით და განგეღოს თქუენ" (მათ. 7.7)? იხილეთ სრულად

link
წმ. ეგნატე ბრიანჩანინოვი

166. შეიძლება თუ არა, ჩვენ თავად რომ განვმარტავდეთ სახარებასა და საღმრთო წერილის სხვა წიგნებს? იხილეთ სრულად

link
წმ. იოანე ოქროპირი

305. როგორ გავიგოთ მაცხოვრის სიტყვები: "მამით ნუვის ჰხადით ქუეყანასა ზედა, რამეთუ ერთი არს მამა თქუენი, რომელ არს ცათა შინა" (მათ. 23.9)? იხილეთ სრულად

link
წმ. მაკარი ეგვიპტელი

444. როგორ უნდა გავიგოთ მაცხოვრის სიტყვები: „სასუფეველი ცათა იიძულების; და რომელნი იიძულებდნენ, მათ მიიტაცონ იგი“ (მათ. 11, 12)? იხილეთ სრულად

link
წმ. ეგნატე ბრიანჩანინოვი

189. როგორ უნდა გავიგოთ სახარების სიტყვები: "რომელმან წარიწყმიდოს სული თვისი ჩემთვის, გინა სახარებისათვის, მან აცხოვნოს იგი" (მარკლ. 8, 35)? იხილეთ სრულად

link

516. ვის ეხება მაცხოვრის სიტყვები: „მაშინ მიგცნენ თქუენ ჭირსა და მოგწყვიდნენ თქუენ, და იყვნეთ თქუენ მოძულებულ ყოველთაგან წარმართთა სახელისა ჩემისათვის“ (მათ. 24.9)? ეს სიტყვები ეხება ყველა ქრისტიანს, იმათაც, ვინც პირველ...

link
წმ. ნიკოლოზ სერბი (ველიმიროვიჩი)

611. როგორ უნდა გავიგოთ სახარების სიტყვები: „ნუ ჰგონებთ, ვითარმედ მოვედ მე მიფენად მშვიდობისა ქუეყანასა ზედა; არ ამოვედ მიფენად მშვიდობისა, არამედ მახვილისა“. (მათ. 10, 34) იხილეთ სრულად

link
წმ. სერაფიმე საროველი

32. სახარებისეულ იგავში ბრძენსა და სულელ ქალწულთა შესახებ ნათქვამია, რომ სულელ ქალწულებს ლამპარში ზეთის უქონლობის გამო დაეხშოთ საქორწინო სასახლის კარები. რას ნიშნავს ლამპარში ზეთის უქონლობა? იხილეთ სრულად

link
აბბა დოროთე

850. როგორ უნდა გავიგოთ მაცხოვრის სიტყვები: „იყავ კეთილად მცნობელ წინამოსაჯულისა მის შენისა ადრე, ვიდრე ხარ მის თანა გზასა ზედა, ნუუკუე მიგცეს შენ წინამოსაჯულმან მან შენმან მსაჯულსა და მსაჯულმან – მსახურსა, და საპყრობილედ შეჰვარდე“ (მათ. 5.25)? იხილეთ სრულად

link
წმ. ბარსანოფი დიდი და იოანე

389. წერილში ნათქვამია: "გამომცადე მე, უფალო, და განმცადე მე"(ფსალ.25,2), და კიდევ: "ყოველივე სიხარულად შეჰრაცხეთ, ძმანო ჩემნო, რაჟამს განსაცდელსა შესცვეთ პირად-პირადსა"(იაკ.1,2); ხოლო სხვა ადგილას: "ნუ შემიყვანებ ჩვენ განსაცდელსა"(მთ.6,13), უფალო; და კიდევ: "ილოცევდით, რაითა არა შეხვდეთ განსაცდელსა"(მთ.26,41). ისე ჩანს, თითქოს ეს ადგილები ერთმანეთს ეწინააღმდეგება, და ამიტომაც გთხოვ, ამიხსენი რა განსხვავებაა განსაცდელებს შორის იხილეთ სრულად

link
3