
16. ვინც ბრმის მსგავსად განიძარცვა სამოსელი და მიუახლოვდა უფალს, ხდება მისი მიმდევარი და ყველაზე სრულყოფილ სწავლებათა მქადაგებელი (მარკოზი 10.50-51)
16. ვინც ბრმის მსგავსად განიძარცვა სამოსელი და მიუახლოვდა უფალს, ხდება მისი მიმდევარი და ყველაზე სრულყოფილ სწავლებათა მქადაგებელი (მარკოზი 10.50-51)
ადამიანებს, მუდამ მზად რომ არიან ისტორიული პიროვნების სიდიადეზე იკამათონ, არ შესწევთ უნარი ყოველდღიურ, უფერულ ცხოვრებას ოდნავ მაინც გაემიჯნონ.
177. განმარტების ჟამს ნუ დაფარავ იმას, რაც დამსწრეთათვის დატევნადია, და მათთვის შესაფერისი უცხადესად გადმოეცი, ხოლო ძნელად აღსაქმელი – მინიშნებითად.
დასავლეთი ძალაგამოცლილია, ცარიელი სიტყვები, ცარიელი თეორიები. აქ სიტყვებს ყველა მიმართულებით ისვრიან, ყველა ლაპარაკობს, მკურნალი კი არსაიდან ჩანს.
არც ერთი მდგომარეობა არ არის ადამიანთა შორის ისეთი, რომლითაც შეუძლებელი იქნებოდა უსასრულოდ განდიდება, ან იმით რასაც ვაკეთებთ, ან იმით, რასაც ვითმენთ.
სიტყვიერ ცხოვართა ყოველ მწყემსსმსხვერპლად უნდა მიჰქონდეს თავი სამწყსოსათვის, ქრისტეს მიბაძვით, რომელიც მოვიდა, რათა სული დაედო მრავალთა ხსნისათვის
ბევრი ადამიანი უმადურია. თუ მათგან მადლობის მიღების იმედი გვაქვს და არ გადაგვიხდიან, დავღონდებით. სჯობს მოლოდინი არაფრის გვქონდეს და მშვიდად ვიქნებით.
ამგვარად, თუ ჩვენი არსებობა მოკლებულია უხილავი სამყაროს გრძნობად აღქმას, თავად ჩვენი გონება, გული და სხეულიც კი უხილავი სამყაროს ზემოქმედებას განიცდის.
138. აკვიატება ესაა წინარე ბოროტებათა უნებლიე ხსოვნა, რაც მოასპარეზეებში ვნებამდე მიღწევას ვერ ახერხებს, გამარჯვებულებში კი ნადგურდება ვიდრე კვეთებამდე.
არის ისეთი ფული, რომელშიც იუდას წილი დევს, თუ ასეთი ფული შემოგწირეს, ნუ აიღებ, დამღუპველია, აუცილებლად ჩაგაგდებს ცოდვაში და მდგომარეობიდან ვეღარ გამოხვალ