წარმართები და ათეისტები შინაგან სულიერ ძალას მოკლებულნი არიან, რამეთუ არ სწამთ. პროტესტანტები სულიერ ძალას მოკლებულნი არიან, რამეთუ ეჭვობენ. მხოლოდ მართლმადიდებლებს შეგვიძლია მთელი არსებით ღაღადვყოთ: "ქრისტე აღდგა!" - "ჭეშმარიტად ...
იხილეთ სრულად
წარმართები და ათეისტები შინაგან სულიერ ძალას მოკლებულნი არიან, რამეთუ არ სწამთ. პროტესტანტები სულიერ ძალას მოკლებულნი არიან, რამეთუ ეჭვობენ. მხოლოდ მართლმადიდებლებს შეგვიძლია მთელი არსებით ღაღადვყოთ: "ქრისტე აღდგა!" - "ჭეშმარიტად აღდგა!"
როგორ აღდგა ქრისტე? - ისე, როგორც საყოველთაო წყვდიადში გამობრწყინდა ნათელი სამყაროს შექმნის დასაბამში. ასე გამობრწყინდა ახალი ნათელი, რომელმაც ადამიანებს ჭეშმარიტი სულიერი სამყაროს შესახებ ახარა, ძველი მემატიანეები გვიდასტურებენ, ...
იხილეთ სრულად
როგორ აღდგა ქრისტე? - ისე, როგორც საყოველთაო წყვდიადში გამობრწყინდა ნათელი სამყაროს შექმნის დასაბამში. ასე გამობრწყინდა ახალი ნათელი, რომელმაც ადამიანებს ჭეშმარიტი სულიერი სამყაროს შესახებ ახარა, ძველი მემატიანეები გვიდასტურებენ, რომ მკვდრეთით აღმდგარი ქრისტეს სარწმუნოებით, ისინი თავადაც აღდგნენ, მონობის წილ თავისუფლებას ეზიარნენ, უზნეობისა და უმეცრების ჭაობიდან თავდახსნილები, ღვთის შვილობის ღირსნი გახდნენ.
ქრისტეს მოძღვრება, ეს არის მეცნიერება იმის შესახებ, თუ როგორ მოეღება ბოლო ადამიანის ხრწნადობას, ან სხვაგვარად რომ ვთქვათ, როგორ ძალუძს ადამიანს ჯერ კიდევ ამქვეყნად მკვდრეთით აღდგომა.
ქრისტეს კეთილი ნებაა, ყოველი ადამიანი მას ემსგავსოს. როგორც ღვთის ძეს, სურვილი აქვს, რომ ღვთის შვილობა ჩვენც დავიმკვიდროთ. როგორც მეფეს, სურს, რომ ჩვენც მასთან ერთად ვიმეფოთ. როგორც მღვდელმთავარს, უნდა, რომ ღვთისმსა...
იხილეთ სრულად
ქრისტეს კეთილი ნებაა, ყოველი ადამიანი მას ემსგავსოს.როგორც ღვთის ძეს, სურვილი აქვს, რომ ღვთის შვილობა ჩვენც დავიმკვიდროთ.როგორც მეფეს, სურს, რომ ჩვენც მასთან ერთად ვიმეფოთ.როგორც მღვდელმთავარს, უნდა, რომ ღვთისმსახურებაში ყველას წილი ჰქონდეს, როგორც ყოვლისშემძლეს, წმიდასა და უკვდავს - ძალას, უკვდავებასა და სიწმინდეს ჩვენც გვაზიაროს.ვითარცა მკვდრეთით აღმდგარს სურს, რომ ჩვენც აღდგომის შვილნი შევიქმნეთ.ასეთია უფლის ნება და ქვეყნიერებას იმისთვის მოევლ...
"მე ვარ აღდგომა" და ცხორებაჲ, - ბრძანებს უფალი, - რომელსა ჰრწმენენ ჩემი მო-ღათუ-კუდეს, ცხოვნდესვე, და ყოველი, რომელი ცოცხალი არს და ჰრწმენეს ჩემი, არა მოკუდეს იგი უკუნისამდე" (იოანე 11,25-26). აღდგომილი მაცხოვარი არის უტყუარი მტკი...
იხილეთ სრულად
"მე ვარ აღდგომა" და ცხორებაჲ, - ბრძანებს უფალი, - რომელსა ჰრწმენენ ჩემი მო-ღათუ-კუდეს, ცხოვნდესვე, და ყოველი, რომელი ცოცხალი არს და ჰრწმენეს ჩემი, არა მოკუდეს იგი უკუნისამდე" (იოანე 11,25-26). აღდგომილი მაცხოვარი არის უტყუარი მტკიცება იმისა რომ ჭეშმარიტება სძლევს სიცრუეს, სიკეთე - ბოროტებას, სიყვარული - სიძულვილს, სიცოცხლე - სიკვდილს.
ქრისტეს აღდგომის ნათელი მოიცავს მთელ სამყაროს. მისი მადლით ნიშანდებულნი უნდა განვთავისუფლდეთ ცოდვისაგან, რათა ვეზიაროთ ჭეშმარიტებას; თუ არ განვიძარცვეთ სხეული ძველი ადამისა და არ შევიმოსეთ ქრისტეს სამოსით, მარადიული სიკვდილისათვის...
იხილეთ სრულად
ქრისტეს აღდგომის ნათელი მოიცავს მთელ სამყაროს. მისი მადლით ნიშანდებულნი უნდა განვთავისუფლდეთ ცოდვისაგან, რათა ვეზიაროთ ჭეშმარიტებას; თუ არ განვიძარცვეთ სხეული ძველი ადამისა და არ შევიმოსეთ ქრისტეს სამოსით, მარადიული სიკვდილისათვის გავწირავთ თავს.
ქრისტე მიეცა ცოდვათა ჩვენთათჳს და აღდგა განმართლებისა ჩუენისათჳს (რომ. 4,25); "ვემსგავსოთ ქრისტეს, რამეთუ ჩვენი ხსნისათვის მსგავს ჩვენდა იქმნა; განვღმრთდეთ, რამეთუ იგი ჩვენი მიზეზით განკაცდა, თავი დაიმდაბლა, რათა ჩვენ აღვემაღლებინ...
იხილეთ სრულად
ქრისტე მიეცა ცოდვათა ჩვენთათჳს და აღდგა განმართლებისა ჩუენისათჳს (რომ. 4,25); "ვემსგავსოთ ქრისტეს, რამეთუ ჩვენი ხსნისათვის მსგავს ჩვენდა იქმნა; განვღმრთდეთ, რამეთუ იგი ჩვენი მიზეზით განკაცდა, თავი დაიმდაბლა, რათა ჩვენ აღვემაღლებინეთ, სოფელს წარუდგა ღატაკი, რათა ჩვენ გავემდიდრებინეთ. იქმნა შეურაცხყოფილი, რათა ჩვენ განვედიდებინეთ; იყო სატანჯველით გვემული, რათა ჩვენ ძლევაჲ მოგვეპოვებინა; მოკვდა, რომ გამოვეხსენით; აღდგა, რომ ქვესკნელს შთაცვივნულნი ზე...
ქ რ ი ს ტ ე ა ღ დ გ ა !აღდგა მშვიდობა და ნათელი სოფლისა, აღდგა სიბრძნე და ჭეშმარიტება, აღდგა მეორე ადამი - ღმერთი ვნებული, უფალი უფლებათა. სხეულს გაყრილმა მისმა ყოვლადძლიერმა სულმა შემუსრა საკრველნი სიკუდილ...
იხილეთ სრულად
ქ რ ი ს ტ ე ა ღ დ გ ა !აღდგა მშვიდობა და ნათელი სოფლისა, აღდგა სიბრძნე და ჭეშმარიტება, აღდგა მეორე ადამი - ღმერთი ვნებული, უფალი უფლებათა. სხეულს გაყრილმა მისმა ყოვლადძლიერმა სულმა შემუსრა საკრველნი სიკუდილისა, ბჭენი ჯოჯოხეთისა და თავის მორწმუნეთ გაუხსნა წინაპართა ცოდვის მიზეზით დახშული კარი ცისა და სამოთხისა.
პასექი ქრისტესი ძველ დროს მომხდარი სასწაულის გახსენება კი არ არის, არამედ რეალური შეხვედრა აღდგომილ მაცხოვართან, ეს არის სიხარული, რომელსაც მხოლოდ მორწმუნე გრძნობს და განიცდის, ეს არის სიხარული, ადამიანის გულში დაუტევნელი.