სულიერი ცხოვრების დამწყები თავიდან მოშურნეობს, მაგრამ მსწრაფლ მოუძლურდება. ის ვერ საზღვრავს, თავიდან
სულიერი ცხოვრების დამწყები თავიდან მოშურნეობს, მაგრამ მსწრაფლ მოუძლურდება. ის ვერ საზღვრავს, თავიდან ზედმეტად ირჯება, შემდეგ კი მოუკლებს ღვაწლს. გადაჭარბებული მოშურნეობაც და მოდუნებაც დამღუპველია, რომც არ მოაკლოს გარჯა, იგი მაინც საფრთხეშია და ხიბლით მოწყვლა ემუქრება. წმიდა მამები ამბობენ: "თუ ხედავ, რომ ახალგაზრდა თავისი ნებით ისწრაფვის ზეცისაკენ, შეაჩერე, რადგან ამგვარად იხსნი მას".
|