ადამიანურ სიყვარულთაგან უპირველესი არის სიყვარული ღვთისადმი, რომელიც აუცილებლად ჭეშმარიტ სარწმუნოებაზე უნდა იყოს დაფუძნებული. ჭეშმარიტი რწმენა საძირკველია ჩვენი სულის შენობისა, იგია განმსაზღვრელი ჩვენი დამოკიდებულებისა ღვთისადმი, ...
იხილეთ სრულად
ადამიანურ სიყვარულთაგან უპირველესი არის სიყვარული ღვთისადმი, რომელიც აუცილებლად ჭეშმარიტ სარწმუნოებაზე უნდა იყოს დაფუძნებული. ჭეშმარიტი რწმენა საძირკველია ჩვენი სულის შენობისა, იგია განმსაზღვრელი ჩვენი დამოკიდებულებისა ღვთისადმი, ადამიანისადმი და საერთოდ სამყაროსადმი. თუ პიროვნებას ჭეშმარიტი სარწმუნოება არა აქვს, მასში ყველა მოვლენა დამახინჯებულად აირეკლება და შედეგიც ასეთივე ექნება.
link
ხშირად ისეც ხდება, რომ პიროვნება თავის უნარს ფუჭად ახმარს რაღაც წვრილმანებს, საკუთარი ნებით ეჯაჭვება მატერიალურ სამყაროს, წვალობს, იტანჯება. ტანჯვის მიზეზი კი ის არის, რომ დაკარგული აქვს სულიერობა, კავშირი მასთან, ვინც არის სიცოცხ...
იხილეთ სრულად
ხშირად ისეც ხდება, რომ პიროვნება თავის უნარს ფუჭად ახმარს რაღაც წვრილმანებს, საკუთარი ნებით ეჯაჭვება მატერიალურ სამყაროს, წვალობს, იტანჯება. ტანჯვის მიზეზი კი ის არის, რომ დაკარგული აქვს სულიერობა, კავშირი მასთან, ვინც არის სიცოცხლის და სიხარულის მომნიჭებელი; თუ არ აღვზრდით ჩვენში სულიერ ფასეულობებს: ღვთის რწმენასა და მისგან გამომავალ სიკეთეს, არ ექნება აზრი და მიზანი ჩვენს ფიზიკურ ძალას, ჯანმრთელობას, გონებრივ განვითარებასა და თვით სიყვარულის უნ...
link
25. თავშეკავებულობის ჯილდოა უბიწოება, რწნმენისა- ცოდნა. უბიწოება შობს განსჯის უნარს, ხოლო ცოდნა - ღვთის სიყვარულს.
39. ნუ იტყვით, რომ ტაძარნი ხართ ღვთისანი, ამბობს ღვთაებრივი იერემია (7,4). ნურც იმას იტყვით, რომ მხოლოდ უფალი იესო ქრისტეს რწმენა გიხსნით, რადგან ეს შეუძლებელია, თუკი არ მოიპოვებთ უფლისადმი სიყვარულს, საქმით დამტკიცებულს. რაც შეეხ...
იხილეთ სრულად
39. ნუ იტყვით, რომ ტაძარნი ხართ ღვთისანი, ამბობს ღვთაებრივი იერემია (7,4). ნურც იმას იტყვით, რომ მხოლოდ უფალი იესო ქრისტეს რწმენა გიხსნით, რადგან ეს შეუძლებელია, თუკი არ მოიპოვებთ უფლისადმი სიყვარულს, საქმით დამტკიცებულს. რაც შეეხება შიშველ რწმენას, "ეშმაკთაც ჰსწამთ და ჰსძრწიან მისგან" (იაკ. 2,19).
link
31. როგორც ცეცხლზე ფიქრი არ ათბობს სხეულს, ასევე ვერც რწმენა შობს სულში შემეცნების ნათელს სიყვარულის გარეშე.
3. უფლის მორწმუნეს ჯოჯოხეთის ტანჯვის ეშინია. ტანჯვათა მოშიში ვნებათაგან თავს იკავებს. ვნებათაგან თავშეკავებული მოთმინებით იტანს განსაცდელს. განსაცდელთა დამთმენი უფლის მსასოებელი ხდება. უფლის სასოება გონებას ყოველგვარ მიწიერ ვნებათ...
იხილეთ სრულად
3. უფლის მორწმუნეს ჯოჯოხეთის ტანჯვის ეშინია. ტანჯვათა მოშიში ვნებათაგან თავს იკავებს. ვნებათაგან თავშეკავებული მოთმინებით იტანს განსაცდელს. განსაცდელთა დამთმენი უფლის მსასოებელი ხდება. უფლის სასოება გონებას ყოველგვარ მიწიერ ვნებათაგან განათავისულფებს. ყველაფრისაგან თავისუფალი გონება ღვთის სიყვარულით იმსჭვალება.
link
2. სიყვარული იბადება უბიწოებით; უბიწოება - ღვთის სასოებით; სასოება - მოთმინებითა და სულგრძელობით, ეს უკანასკნელი კი - ყველაფერში თავშკავებით; თავშეკავებულობა - ღვთის შიშით, შიში - ღვთის რწმენით.
როგორი დამოკიდებულება უნდა გვქონდეს სხვა რჯულის ადამიანებთან?
როგორ ვაჩვენოთ სექტანტებს, რომ მათი რწმენა მაცხოვნებელი არ არის?
იხილეთ სრულად
ჰკითხეთ სექტანტებს: სად არიან მათი წმიდანები, სასწაულთმოქმედნი? მათ არ ჰყავთ ისინი და არც შეიძლება ჰყავდეთ: სექტანტები არ ცნობენ მათ და ამით ამტკიცებენ, რომ მათი რწმენა წმინდა არ არის. თუ არ წარმოაჩენს წმიდანებს, არ გაწმენდს ადამიანებს, არ ახდენს სასწაულებს, არ ჰყავს თავისი სასწაულთმოქმედნი, ასეთი რწმენა მაცხოვნებელი არ არის. ასეთი რწმენა ქრისტესი არ არის, იმიტომ რომ ქრისტეს ჯვარზე არ არის დაფუძნებული. ყველა სექტა გაჩნდა ქრისტეს ეკლესიისადმი წინა...
link
როგორ გაიგონ ერის ადამიანებმა ჭეშმარიტი რწმენა? (რადგან მართლმადიდებლები მას სულიწმიდის მადლით შეიცნობენ)
იხილეთ სრულად
ყოველ რწმენას დედამიწაზე სახელი ადამიანის სახელის მიხედვით ეწოდება: მაჰმადიანები - მუჰამედის, პაპისტები (კათოლიკები) - პაპის, ლუთერანები - ლუთერის მიხედვით იწოდებიან. ყველა აღმსარებლობა, რომელიც ადამიანის სახელებიდან წარმოიშვა და ამ სახელების გამო მათ პატივსაცემად იწოდება, ღვთიური არ არის, მათში ღმერთი არ არის, თუ კი რომელიმე ეს რწმენა ღვთიურია, მაშ ადამიანის სახელით რად იწოდება და მას რად ეთაყვანებიან?! ერთადერთი ჭეშმარიტი სარწმუნოება - ეს არი...
link