ვახშითა და სარგებლით სიმდიდრის მომხვეჭელი ღარიბ-ღატაკთა განმკითხავისთვის აგროვებს მას. თ. 28-29


არა იპარო.არავის აქვს უფლება აიღოს ის, რაც მას არ ეკუთვნის. აქ შედის შემდეგი ცოდვები: ქურდობა, ანუ სხვისი ნივთის, სხვისი საკუთრების მალულად აღება; ძარცვა - სხვისი ქონების ძალით მიტაცება; მკრეხელობა - ღვთისთვის მიძღვნილი, შეწ... იხილეთ სრულად

მრავალი იტყვის: მე პროცენტებს ავიღებ და ღარიბებს დავურიგებ. კარგად კი ამბობ, ოღონდ ღმერთისთვის ასეთი ძღვენი სათნო არ არის. უმჯობესია საერთოდ არ მისცე მოწყალება გლახაკს, ვიდრე ასეთი საშუალებით მოპოვებული გაიღო, რამეთუ უმართებულო მო... იხილეთ სრულად

შენ ფული იმისთვის კი არ გაქვს, რომ სიღარიბე დათრგუნო, არამედ იმისთვის, რომ ის შეამსუბუქო.მაგრამ შენ დიდსულოვნების ნიღბის ქვეშ სიღარიბეს მხოლოდ აძლიერებ და მოწყალებას ჰყიდი (გაასესხებ რა ფულს პროცენტიან ვალად). გაყიდე, მე არ გიკრძა... იხილეთ სრულად

შენ ფული იმისთვის კი არ გაქვს, რომ სიღარიბე დათრგუნო, არამედ იმისთვის, რომ ის შეამსუბუქო. მაგრამ შენ დიდსულოვნების ნიღბის ქვეშ სიღარიბეს მხოლოდ აძლიერებ და მოწყალებას ჰყიდი (გაასესხებ რა ფულს პროცენტიან ვალად). გაყიდე, მე არ გიკრძ... იხილეთ სრულად

რომელი ცოდვებია მომაკვდინებელი? იხილეთ სრულად

არა იპარო.არავის აქვს უფლება აიღოს ის, რაც მას არ ეკუთვნის. აქ შედის შემდეგი ცოდვები: ქურდობა, ანუ სხვისი ნივთის, სხვისი საკუთრების მალულად აღება; ძარცვა - სხვისი ქონების ძალით მიტაცება; მკრეხელობა - ღვთისთვის მიძღვნილი, შეწ... იხილეთ სრულად

150. რას გვასწავლიან წმ. მამები ვახშის შესახებ? იხილეთ სრულად


756. როდესაც ვინმეს ფულად ანგარიშს ვუსწორებ, აზრი მიდრეკილებით ჩამაგონებს, რომ თუნდაც მცირედი მივითვისო და მოვატყუო ის. როგორ მოვიქცე? იხილეთ სრულად