
წყარო:
კიბე ანუ კლემაქსი (ნაწილი 2) [გვ. 137]
თემა:
უვნებელობა
ჭეშმარიტი უვნებელი ის არის, ვისაც ხორცი უვნებელი და სრულიად უხრწნელი აქვს, ვინც გონება ყოველგვარ
ჭეშმარიტი უვნებელი ის არის, ვისაც ხორცი უვნებელი და სრულიად უხრწნელი აქვს, ვინც გონება ყოველგვარ ქმნილებაზე აღამაღლა, ყოველგვარი გრძნობა გონებას დაუმორჩილა, სული კი უფლის წინაშე წარადგინა და გამუდმებით მისკენ ისწრაფის ისე, რომ ზოგჯერ ეს მის ძალებსაც კი აღემატება, ზოგიერთები იმასაც ამბობენ, რომ უვნებელობა სულის აღდგომაა აღდგომამდე ხორცისა, სხვები კი იმასაც იტყვიან, რომ უვნებელობა ღვთის შეცნობაა ანგელოზთა მსგავსად, ანდა - მათზე ოდნავ ნაკლებად.
|