
საყუარელნო ძმანო ჩემნო, მოიგეთ დაყუდებაი ვითარცა ზღუდე რვალისაი, მტკიცე, რამეთუ დაყუდებამან ზეშთა გყოს შენ ვნებათა, რამეთუ შენ ზეშთა ეწყობი და იგი არს ქუეშე შენსა. მოიგე უკუე დაყუდებაი შიშითა ღმრთისაითა და ვერ შემძლებელ იქმნენ ვნე... იხილეთ სრულად
საყუარელნო ძმანო ჩემნო, მოიგეთ დაყუდებაი ვითარცა ზღუდე რვალისაი, მტკიცე, რამეთუ დაყუდებამან ზეშთა გყოს შენ ვნებათა, რამეთუ შენ ზეშთა ეწყობი და იგი არს ქუეშე შენსა. მოიგე უკუე დაყუდებაი შიშითა ღმრთისაითა და ვერ შემძლებელ იქმნენ ვნე... იხილეთ სრულად
აწ უკუე შეირტყ ნაცვლად მახვილისა შიში უფლისაი, რამეთუ შიში ღმრთისაი ვითარცა მახვილი ორპირი განმკუეთელ არს ყოველსა გულის-თქუმასა ბოროტსა. მოიგე უკუე მარადის შიში უფლისაი და მოიხსენე შიში სიკუდილისაი და დღე იგი საშინელი, ოდეს-იგი აღ... იხილეთ სრულად
იყავნ მარადის შიში ღმრთისა, გონებასა შენსა. ნუ იქმნები შენ მხედარ ჩუკენ, აბჯრის დამაბნეველ. ნუ იქმნები მუშაკ მცონარ და მოწყინე. ნუ ევლტი გვირგვინსა, რამეთუ ღუაწლი მცირედ ჟამ არს, ხოლო მოსაგებელი საუკუნო. აწ უკუე ოდეს იხილო ესევითა... იხილეთ სრულად
სწავლასა ჭეშმარიტსა გვასწავებს ჩვენ დავით წინასწარმეტყველი და იტყვის: "მოვედით, შვილნო, ისმინეთ ჩემი და შიში უფლისაი გასწაო თქუენ" (ფსალმ. 33.12). და რამეთუ დასაბამი სიბრძნისაი არს შიში უფლისაი, ამისთვის ჯერ არს ჩვენდა, რაითა ყოვლ... იხილეთ სრულად
იგავით მეფის ძის ქორწილისათა (მათე 22. 2–14) სახარება გვასწავებს ჩვენ ყოველთა, ძმანო ქრისტიანენო, ვითარითა სიფრთხილითა და შიშითა ქრისტიანენი უნდა ასრულებდნენ ცხოვრებასა თვისთასა, ვინაითგან არცა ერთი მათგანი, რომელნი იყვნენ წოდებულ... იხილეთ სრულად
219. ღვთის შიში და მამხილებლობა მწუხარებას განისაკუთრებს, ხოლო მმარხველობა და მღვიძარება შეჭირვებას თანაშეეტკბობა.
205. ღვთის შიში გვაიძულებს, რომ ვებრძოლოთ უკეთურებას, ხოლო როდესაც ვიბრძვით, ღვთის მადლი აღხოცავს მას.
194. დიახ, როდესაც მავანი ვერ შეძლებს იმას, რომ ქრისტეს მადლით მოიპოვოს ჭეშმარიტების ცოდნა და ღვთის შიში, იგი არა მხოლოდ ვნებებისგან, არამედ შემთხვევებისგანაც საშინელ ჭრილობებს მიიღებს.
184. რჯულში კეთილად განსწავლული მოშიშია რჯულმდებლისა და მისდამი მოშიშებით განიდრიკება იგი ყოველგვარი ბოროტებისგან (იგავ. 15.27).
138. ცუდმედიდობა, ვერცხლისმოყვარეობა და გემოთმოყვარეობა არ იძლევა შესაძლებლობას, რომ შეუბღალავი დარჩეს კეთილი საქმე, თუკი პირველ რიგში მათ არ დასცემს ღვთის შიში.