არა რაი უმეტეს შეაბილწებს სულსა, ვითარ შფოთი და ძვირის ხსენებაი მანკიერებით. სადა შფოთი და განხურვებაი არს, მუნ სული სიმდაბლისაი არა დაემკვიდრების. ხოლო ოდეს განიძარცოს კაცი სულისა მისგან სიმდაბლისა, რომელიღა სასოებაი ცხორებისაი ა...
იხილეთ სრულად
არა რაი უმეტეს შეაბილწებს სულსა, ვითარ შფოთი და ძვირის ხსენებაი მანკიერებით. სადა შფოთი და განხურვებაი არს, მუნ სული სიმდაბლისაი არა დაემკვიდრების. ხოლო ოდეს განიძარცოს კაცი სულისა მისგან სიმდაბლისა, რომელიღა სასოებაი ცხორებისაი აქუნდეს მას, გინა ოდეს შეუძლოს მან სლვად გზასა წრფელსა
„უფალი მთლიანად აღმოფხვრის და ანადგურებს ყოველივეს, რაც არაბუნებრივია და სიკეთის მტერი. იმასვე უქადაგებს იგი თითოეულს, ვინც თავს ქრისტიანს უწოდებს. თითოეულმა ჩვენგანმა უნდა ჩააქროს საკუთარ თავში სიძულვილის კოცონი, შეწყვიტოს მტრობა...
იხილეთ სრულად
„უფალი მთლიანად აღმოფხვრის და ანადგურებს ყოველივეს, რაც არაბუნებრივია და სიკეთის მტერი. იმასვე უქადაგებს იგი თითოეულს, ვინც თავს ქრისტიანს უწოდებს. თითოეულმა ჩვენგანმა უნდა ჩააქროს საკუთარ თავში სიძულვილის კოცონი, შეწყვიტოს მტრობა, სამაგიეროს მიგება, უნდა მოსპოს ჩხუბი, განდევნოს პირფერობა, და სანაცვლოდ დაიმკვიდროს სიყვარული, სიხარული, მშვიდობა, მადლმოსილება, დიდსულოვანება... სიკეთეთა მთელი კრებული! უფალი იმიტომაც უწოდებს მშვიდობისმყოფელს ძეს ღვთი...
რომელსა ზედა უფლებულ არს სული შფოთისა და რისხვისაი, იგი მარადის გულმწყრალ არნ საქმესა ზედა კნინსაცა და დიდსაცა. ამისთვის იტყვის წმიდაი წერილი, ვითარმედ გულმწყრალობამან კაცისამან სიმართლე ღმრთისაი არა ქმნის, და ჭეშმარიტად საწყალობე...
იხილეთ სრულად
რომელსა ზედა უფლებულ არს სული შფოთისა და რისხვისაი, იგი მარადის გულმწყრალ არნ საქმესა ზედა კნინსაცა და დიდსაცა. ამისთვის იტყვის წმიდაი წერილი, ვითარმედ გულმწყრალობამან კაცისამან სიმართლე ღმრთისაი არა ქმნის, და ჭეშმარიტად საწყალობელ არს კაცი იგი, რომელი ესრეთ ძლეულ არს სულისა მისგან მრისხანებისა. ვითარცა წერილ არს, ვითარმედ: გულ-მწყრალი მკვლელ არს სულისა თვისისა და არს იგი მარადის შფოთ და მწუხარე და გულის წყრომითა გუამი მისი დადნებინ და სული მისი ...
რომლისა თანა არა არს შფოთი, არა სიტყვის მგებელ არს მოყუსისა და არა უხარინ უსამართლოსა ზედა და იმარხავნ სულგრძელებასა, და არნ იგი სამკვიდრებელ სულისა წმიდისა. რომელსა არა უყუარს სული შფოთებისაი, არს იგი დედა სიყუარულისა და მშობელ ს...
იხილეთ სრულად
რომლისა თანა არა არს შფოთი, არა სიტყვის მგებელ არს მოყუსისა და არა უხარინ უსამართლოსა ზედა და იმარხავნ სულგრძელებასა, და არნ იგი სამკვიდრებელ სულისა წმიდისა. რომელსა არა უყუარს სული შფოთებისაი, არს იგი დედა სიყუარულისა და მშობელ სიმდაბლისა და მოყუას მოთმინებისა და შემკობილ ყოვლითა საქმითა კეთილითა. რომელმან სძლო აღშფოთებასა, ქებულ არს იგი ყოველთა მიერ და ქრისტეს მიერ საყუარელ და ანგელოზთაგან დიდებულ, და არს იგი სამგზის სანატრელ და ცოცხალ სულითა დ...
ემნეტარ არს კაცისა მის, რომელი მსწრაფლ არა აღშფოთნების და არცა შეიწყნარებს მხურვალებასა გულის წყრომისასა, რამეთუ არს იგი მშვიდობისა მეძიებელ. ყოველმან, რომელმან განდევნა შფოთისა სიყუარული, არს იგი ყოვლადვე დაწყნარებულ და მდოვრ სულ...
იხილეთ სრულად
ემნეტარ არს კაცისა მის, რომელი მსწრაფლ არა აღშფოთნების და არცა შეიწყნარებს მხურვალებასა გულის წყრომისასა, რამეთუ არს იგი მშვიდობისა მეძიებელ. ყოველმან, რომელმან განდევნა შფოთისა სიყუარული, არს იგი ყოვლადვე დაწყნარებულ და მდოვრ სულითა და მოხარულ გულითა და მხიარულ პირითა, რომელსა ესმეს სიტყუაი რისხვისაი და არა მსწრაფლ აღშფოთნეს და არა მსწრაფლ აღიძრას გულისწყრომად, არს იგი მოქმედ კეთილისა და სიმართლისა, შეუკრძალავს მას ენაი თვისი და არა მრავალსა ქარ...