შუბერტი მოგვითხრობს, რომ ერთი გოგონა უგრძნობლად დაეცა იმ ჯიუტი სურვილის გამო, რომ უნდოდა თვალგახელილს ეცქირა შუადღის მზისათვის. ნუთუ ასევე არ იტანჯება ის კადნიერი გონება, რომელიც ბედავს, ჩაწვდეს მიუწვდომელს? რა გონებით ჩაწვდება ად... იხილეთ სრულად
შუბერტი მოგვითხრობს, რომ ერთი გოგონა უგრძნობლად დაეცა იმ ჯიუტი სურვილის გამო, რომ უნდოდა თვალგახელილს ეცქირა შუადღის მზისათვის. ნუთუ ასევე არ იტანჯება ის კადნიერი გონება, რომელიც ბედავს, ჩაწვდეს მიუწვდომელს? რა გონებით ჩაწვდება ად... იხილეთ სრულად
როგორც არავის არასდროს ჩაუსუნთქავს მთელი ჰაერი, ასევე ვერც გონება დაიტევს მთლიანად, და ვერც ხმა მოიცავს ღვთის არსს.
ის, თუ რა არის ღმერთი, არ შეუძლიათ იცოდნენ თვით ღვთისგან განათლებულმა ხალხმა - არა მხოლოდ წინასწარმეტყველებმა და მოციქულებმა, არამედ თავად - ანგელოზებმა და მთავარანგელოზებმა - უფალთან ყველაზე დაახლოებულმა არსებებმა
თუკი მოსეს აკრძალული ჰქონდა აალებულ მაყვალს მიახლოებოდა, ვიდრე ფეხსაცმელს არ გაიხდიდა, მაშ, როგორ შეგიძლია შენ, მიუახლოვდე უფალს, თუ წინასწარ არ განთავისუფლდები გრძნობებზე მიჯაჭვულობისაგან?
ისევე, როგორც მზის დანახვა შეუძლებელია თვით მზის გარეშე, ასევე შეუძლებელია უფლის ჭვრეტა თავად უფლის გარეშე
უფალი თავის თავს გიცხადებს არა გონებამახვილობის, არამედ - გულის სიწმიდის მიხედვით: "ნეტარ არიან წმიდანი გულითა, რამეთუ მათ ღმერთი იხილონ" (მთ. 5, 8) - ბრძანა ღმერთკაცმა
უნდა გვიყვარდეს გზანი უფლისანი და ისინი ჩვენთვის თვალსაჩინო გახდებიან
ჩვენ ყველას გვწამს, რომ ღმერთი ძლიერია, და გვწამს, რომ მისთვის ყველაფერი შესაძლებელია: მაგრამ შენ საკუთარ საქმეებშიც უნდა გწამდეს მისი, ვინაიდან იგი შენშიც იქმს სასწაულებს
თუ წმიდა წერილის თანახმად, მუდამ გემახსოვრება, რომ "ყოველსა ქვეყანასა ზედა არიან სამართალნი" (ფს. 104, 7), მაშინ ყოველი შემთხვევა ღვთისშემეცნების მასწავლებლად გექმნება
კარგია ქმნილებები, მეტისმეტად კარგი, მაგრამ შეუდარებლად უკეთესია შემოქმედი, რომელმაც ესოდენ კარგებად შექმნა ისინი