ჩვენი ქრისტიანული რწმენის ნაყოფი სულის სიჯანსაღეა. ღმერთი იმისათვის განკაცდა, რომ სულს მისი მეშვეობით სიჯანსაღის მიღება შეძლებოდა. აქედან გამომდინარე, ვისაც ჯანსაღი სული არა აქვს, ის ჯერ კიდევ არ გამხდარა ნამდვილი ქრისტიანი. ხოლო ...
იხილეთ სრულად
ჩვენი ქრისტიანული რწმენის ნაყოფი სულის სიჯანსაღეა. ღმერთი იმისათვის განკაცდა, რომ სულს მისი მეშვეობით სიჯანსაღის მიღება შეძლებოდა. აქედან გამომდინარე, ვისაც ჯანსაღი სული არა აქვს, ის ჯერ კიდევ არ გამხდარა ნამდვილი ქრისტიანი. ხოლო სული ღმრთაებრივი ძალითა და მადლის ნათლით ჯანსაღდება, რომელიც ქრისტეს მიერ რწმენისთვის მოგვენიჭება.
ჩვენ ყველანი, მრადიული სიცოცხლისა და სინათლის სამეფოსკენ მიმავალნი, ყურადღებას უნდა ვაქცევდეთ რითაა შემოსილი ჩვენი სული. დაე, ჩვენთვის მაგალითი იყოს იგი, ვინც ყოველდღიურად იმოსება და განიძარცვება, უკეთესდება, ირთვება, რათა რაც შეი...
იხილეთ სრულად
ჩვენ ყველანი, მრადიული სიცოცხლისა და სინათლის სამეფოსკენ მიმავალნი, ყურადღებას უნდა ვაქცევდეთ რითაა შემოსილი ჩვენი სული. დაე, ჩვენთვის მაგალითი იყოს იგი, ვინც ყოველდღიურად იმოსება და განიძარცვება, უკეთესდება, ირთვება, რათა რაც შეიძლება კარგად გამოიყურებოდეს. ასეთივე ზრუნვის და კიდევ უფრო მეტითაც ვალდებულნი ვართ მოვეპყრათ სულიერ სამოსელს ჩვენსას. ისინი სარკეში იმზირებიან, ჩვენი სარკე იესო ქრისტეა. როდესაც ვუცქერთ მას, ყველაზე წმიდა, ყველაზე ნათელ,...
ხატი არის სარკმელი, საიდანაც ჩვენ ვხედავთ ცას; ხატს ადამიანის გონება, ადამიანის სული აჰყავს იმ ზეციურ სამყაროში, სადაც ბრძანდება პირველსახე ხატზე გამოსახული წმიდანისა.
ხარებას ტრანცენდენტური ღმერთი, სამყაროს მიღმიერი ღმერთი, სამყაროს შემოქმედი ქალწულის წიაღში დამკვიდრდა და ადამიანური ბუნება მიიღო. ეს არის უდიდესი საიდუმლო - ღმერთმა სამყაროში შემოაბიჯა. რა თქმა უნდა, ეს მოსალოცია. ეს საიდუმლო ფარ...
იხილეთ სრულად
ხარებას ტრანცენდენტური ღმერთი, სამყაროს მიღმიერი ღმერთი, სამყაროს შემოქმედი ქალწულის წიაღში დამკვიდრდა და ადამიანური ბუნება მიიღო. ეს არის უდიდესი საიდუმლო - ღმერთმა სამყაროში შემოაბიჯა. რა თქმა უნდა, ეს მოსალოცია. ეს საიდუმლო ფარულად აღსრულდა. იგი თვით სატანისთვისაც დაფარული იყო. ანგელოზებიც კი ვერ ხვდებოდნენ. ეს უდიდესი საიდუმლოა - ღმერთის განკაცება და ადამიანად მოსვლა. იგი მხოლოდ სიმდაბლით შეიმეცნება და არა ინტელექტით. ინტელექტუალური ადამიანებ...
წმინდა წერილებიდან ნათლად ჩანს, რომ ხორციელი გრძნობები "ემსახურებიან კარად და ბჭედ" შინაგან საკუჭნაოს, სადაც სული იმყოფება. ეს ბჭენი იღებიან და იკეტებიან უფლის მინიშნებით. დაუშვებელია ადამიანისთვის ღვთის განგებულების უარყოფა და სა...
იხილეთ სრულად
წმინდა წერილებიდან ნათლად ჩანს, რომ ხორციელი გრძნობები "ემსახურებიან კარად და ბჭედ" შინაგან საკუჭნაოს, სადაც სული იმყოფება. ეს ბჭენი იღებიან და იკეტებიან უფლის მინიშნებით. დაუშვებელია ადამიანისთვის ღვთის განგებულების უარყოფა და საკუთარი საშუალებებით ღვთის ნების გარეშე საკუთარი გრძნობების განღება და სულებთან აშკარა კავშირში შესვლა, მაგრამ ასეც ხდება ხოლმე. ცხადია, რომ საკუთარი საშუალებებით მხოლოდ დაცემულ სულებთან შეიძლება კონტაქტში შესვლა. წმინდა ...
ამგვარად, როცა სულიწმინდის შესახებ წმინდა წერილის სიტყვებს გაიგებ, რომ ის თითოეულ მოციქულზე გარდამოვიდა (საქმ. 2, 3), ან წინასწარმეტყველზე აღვიდა (1 მეფ. 10, 10), ან მოქმედებს, არის შეურაცხყოფილი, დაშრეტილი, განრისხებული და ასევე,...
იხილეთ სრულად
ამგვარად, როცა სულიწმინდის შესახებ წმინდა წერილის სიტყვებს გაიგებ, რომ ის თითოეულ მოციქულზე გარდამოვიდა (საქმ. 2, 3), ან წინასწარმეტყველზე აღვიდა (1 მეფ. 10, 10), ან მოქმედებს, არის შეურაცხყოფილი, დაშრეტილი, განრისხებული და ასევე, რომ ერთნი სულიწმიდის საწინდარს ფლობენ, სხვანი კი სულიწმინდით არიან სავსე, არ იფიქრო, რომ სულიწმინდა განიცდის დანაწევრებას, ან მატებას, ან ცვლილებას; არამედ ისე იფიქრე, როგორც ადრე გითხარით, ანუ, რომ არის შეუმატებელი, უც...
ამიტომ გეუბნებით თქვენ: ყოველი ცოდვა და გმობა მიეტევება ადამიანებს, მაგრამ სულის გმობა არ მიეტევება მათ.
ვინც იტყვის სიტყვას კაცის ძის წინააღმდეგ, მიეტევება მას, მაგრამ ვინც იტყვის სიტყვას სულის წმიდის წინააღმდეგ არ მიეტევება მას,...
იხილეთ სრულად
ამიტომ გეუბნებით თქვენ: ყოველი ცოდვა და გმობა მიეტევება ადამიანებს, მაგრამ სულის გმობა არ მიეტევება მათ.
ვინც იტყვის სიტყვას კაცის ძის წინააღმდეგ, მიეტევება მას, მაგრამ ვინც იტყვის სიტყვას სულის წმიდის წინააღმდეგ არ მიეტევება მას, არც ამ წუთისოფლად და არც საუკუნო სოფლად.
თ. 12
არავის შეუძლია საკუთარი თავისაგან იცოდეს რა არის სიყვარული ღვთიური, თუ სულიწმიდა არ ასწავლის, მაგრამ ჩვენს ეკლესიაში ღვთის სიყვარული შეცნობილი არის სულიწმიდით და ამიტომ ვლაპარაკობთ მასზე. უფალი კეთილი და გულმოწყალეა, მაგრამ ჩვენ მ...
იხილეთ სრულად
არავის შეუძლია საკუთარი თავისაგან იცოდეს რა არის სიყვარული ღვთიური, თუ სულიწმიდა არ ასწავლის, მაგრამ ჩვენს ეკლესიაში ღვთის სიყვარული შეცნობილი არის სულიწმიდით და ამიტომ ვლაპარაკობთ მასზე. უფალი კეთილი და გულმოწყალეა, მაგრამ ჩვენ მისი სიყვარულის შესახებ ვერაფრის თქმას ვერ შევძლებდით წერილის გარდა, სულიწმიდას რომ არ ესწავლებინა.