
ძირი ყოვლისა სასოებისა კეთილისაი ესე არს - სარწმუნოებაი პირველად შეურყეველი, მარხვაი სიწმიდით, ლოცვაი და ვედრებაი გულსმოდგინედ, გლახაკთმოწყალებაი, სტუმართმოყვარებაი, უცხოთა შეწყნარებაი. და დასაბეჭდველად ამის ყოვლისა, რაითა განჰყიდ... იხილეთ სრულად
ხოლო უკეთუ შეიმოსოთ სათნოებაი ღმრთისაი და ყოველი განზრახვაი განვიშოროთ, მაშინ გესმეს, რამეთუ: "რავდენი-იგი ჰყავთ ერთსა მცირეთაგანსა ზედა, იგი მე მიყავთ". ხოლო შენ, რაჟამს იქმოდი ქველისსაქმესა შენსა, ნუ ჰქადაგებ წინაშე კაცთა, ვითარ... იხილეთ სრულად
ხოლო ძირი ყოვლისა უკეთურებისაი არს ვერცხლისმოყუარებაი, რომელმან შეკრის გონებაი კაცისაი და მისგან გამოვლენან ანგაჰრებანი ბოროტნი, სიძვანი და არაწმიდებანი, ბილწებანი და კერპთმსახურებანი, მტერობანი და ხდომანი, შურობანი, გულისწყომანი,... იხილეთ სრულად
რომელი-იგი გარდამოხდა წიაღთაგან მამისათა და წიაღნი მამისანი არა დააცალიერნა, რომელი-იგი საყდართა ზედა მჯდომარეი მამისა თანა განაგებს და საშოსა ქალწულისასა უთესლოდ დაემკვიდრა და იშვა მისგან ხორციელად და რომელი-იგი ცათა შინა მამისა ... იხილეთ სრულად
"და რაჟამს იმარხვიდეთ, ნუ იყოფით, ვითარცა-იგი ორგულნი და ფარისეველნი, მწუხარე, რამეთუ განირყუნიან პირნი მათნი მრავალფერითა წამლითა, აჩუენიან მწუხარებაი პირისა მათისაი კაცთა. მართლიად გეტყვ თქუენ: იგი არს სასყიდელი მათი. ხოლო შენ, ... იხილეთ სრულად
და რაჟამს ილოცვიდეთ, ნუ მრავლისმეტყუელ ხართ, ვისარცა-იგი ორგულნი, რამეთუ ჰგონებედ და იტყვედ, ვითარმედ მრავლისმეტყველებითა მათითა ისმინოს მათი. კაცო, რაისათვის შურები, რომლისა სასყიდელი არა მოგაქუს, ანუ რაისათვის სთესავ, რომელი-იგი... იხილეთ სრულად