ნეტარ არს, რომელი არა იძლია შურითა და ხდომითა, რამეთუ შური და ხდომაი შეთხზულ არიან ურთიერთას, და რომლისა თანა არს ერთი მათგანი, ორივე მის თანა არს. ნეტარ არს, რომელი არა შევარდა საფრხესა შურისასა, რამეთუ რომელსა ჰშურდეს კეთილი მოყ...
იხილეთ სრულად
ნეტარ არს, რომელი არა იძლია შურითა და ხდომითა, რამეთუ შური და ხდომაი შეთხზულ არიან ურთიერთას, და რომლისა თანა არს ერთი მათგანი, ორივე მის თანა არს. ნეტარ არს, რომელი არა შევარდა საფრხესა შურისასა, რამეთუ რომელსა ჰშურდეს კეთილი მოყუსისაი, იგი ეშმაკთა თანა დაისაჯოს. და რომელსა აქუს შური საეშმაკოი, ოდეს იხილის ძმაი თვისი დიდებულად პატივსა შინა, აქუნ მას მტერობაი და სიძულილი და ყოველი ბოროტი.უკუეთუ ვინმე იხილის წარმატებად, დაუმძიმდის და ჰგმობნ მანკიე...
მოშურნესა არასადა უხარინ წარმატებაი კაცისაი, რამეთუ გული მისი მარადის სავსე არს მწუხარებითა და გუამი მისი განილევინ და ძალი მოაკლდებინ, და ყოველსავე იგი თუალითა ბოროტითა ჰხედავნ, და თუალთ-აღებნ, დღეს ამისთანა არნ და ხვალე იმის თან...
იხილეთ სრულად
მოშურნესა არასადა უხარინ წარმატებაი კაცისაი, რამეთუ გული მისი მარადის სავსე არს მწუხარებითა და გუამი მისი განილევინ და ძალი მოაკლდებინ, და ყოველსავე იგი თუალითა ბოროტითა ჰხედავნ, და თუალთ-აღებნ, დღეს ამისთანა არნ და ხვალე იმის თანა, ყოველთა თანა იცვალებინ და მისგან იშვის მტერობაი და სიძულილი. ამისაგან ვივლტოდით, საყუარელონო, რაითა არა ნაყოფსა მისსა ვეზიარნეთ
რომელი წყლულ არს ისრითა შურისაითა, არს იგი ყოვლადვე უბადრუკ და თანა-მოდგამ და ზიარ ეშმაკისა, რომელმან-იგი შურისა მიზეზითა სიკუდილი სოფლად შემოიღო. რომლისა თანა არს შური და ხდომაი, არს იგი ყოვლისავე წინააღმდგომ და არა ჰნებავს პატივ...
იხილეთ სრულად
რომელი წყლულ არს ისრითა შურისაითა, არს იგი ყოვლადვე უბადრუკ და თანა-მოდგამ და ზიარ ეშმაკისა, რომელმან-იგი შურისა მიზეზითა სიკუდილი სოფლად შემოიღო. რომლისა თანა არს შური და ხდომაი, არს იგი ყოვლისავე წინააღმდგომ და არა ჰნებავს პატივი ვისიმე უფროის თავისა თვისისა. და ოდეს ვინმე იხილის სულიერად წარმატებასა, შეურაცხ-ყვის და სწუნობნ. და უკუეთუ იხილის კაცი სათნოებასა შინა, ჰგმობნ და იჭუეულყვის მდაბალი. და თუ ვინმე მმარხველად იხილის, იტყვინ მისთვის, ვითა...