
ღვინო კი არ უნდა შეიძულო, არამედ სიმთვრალე
ღვინო კი არ უნდა შეიძულო, არამედ სიმთვრალე
ღვინო კი არაა დამნაშავე, არამედ ის, ვინც მას უზომოდ ღებულობს
ღვინო კაცს ამასხრებს, ლუდი შფოთს ატეხინებს. ვინც მათ ეტანება, უგუნურია.
თ. 20-21
ფოლადის სიმტკიცეს ქურა გამოცდის, ქედმაღალთა გულებს კი - ღვინო ჩხუბში. კაცთა სიცოცხლისთვის ღვინო საჭიროა, თუკი მას ზომიერად შესვამენ. რა არის სიცოცხლე ღვინის გარეშე? იგი ხომ კაცთა სასიხარულოდ შეიქმნა. გულის სიხარული და ... იხილეთ სრულად
სხვისი სტუმრობა ღვინის სმის საბაბად მიაჩნია. სათნოებას ამოფარებული იგი ვნების მონა ხდება.
როგორც ლალის ბეჭედია ოქროს სამკაულში, ასევე მუსიკის კეთილხმოვანებაა ნადიმზე ღვინის სმისას.
როგორც ბეჭედი სმარაგდისა ოქროს ბუდეში, ასევე მუსიკის ჰანგია ტკბილი ღვინის სმისას.
ღვინო ღვთიური საქმეა, ხოლო მემთვრალეობა _ ეშმაკისა
ნუ მოიძულებ ღვინოს, არამედ მოიძულე მემთვრალეობა
ღვინო ყველაზე დიდი პროფესორია, კარგი ქირურგივით უმტკივნეულოდ გაგიხსნის გულს და სიყვარული შემოაქვსო. დიდ სიწმინდეს დიდი უძლურება მოსდევსო.
პავლე მოციქული ამბობს, - სულ წყალს ნუ სვამ, კაცო, სტომაქისთვის ცოტა ღვინო იხმიეო, - ხომ არ ვეურჩები? წინათ წმიდა მამები ისეთ უცნაურ საქმეებს მოიმოქმედებდნენ, გაგიკვირდებოდა, თანაც ხშირად ღვინოს ირჩევდნენ თავის დასატანჯად და დასამდ... იხილეთ სრულად