ხოლო სული ცხადად მეტყველბს, რომ უკანასკნელ ჟამს რწმენისაგან განდგებიან ზოგიერთნი, და შეუდგებიან მაცდურ სულთა და დემონთ მოძღვრებას.
ცრუმეტყველთა თვალთმაცქცობისამებრ, რომელთაც დაჰფერფლეს თავიანთი სინდისი,
და რომელნიც კრ...
იხილეთ სრულად
ხოლო სული ცხადად მეტყველბს, რომ უკანასკნელ ჟამს რწმენისაგან განდგებიან ზოგიერთნი, და შეუდგებიან მაცდურ სულთა და დემონთ მოძღვრებას.
ცრუმეტყველთა თვალთმაცქცობისამებრ, რომელთაც დაჰფერფლეს თავიანთი სინდისი,
და რომელნიც კრძალავენ ქორწინებასა და იმის ჭამას, რაც შექმნა ღმერთმა, რათა მორწმუნენი და ჭეშმარიტების მცოდნენი მადლიერებით ჭამდნენ.
რადგანაც კეთილია ღმერთის ყოველი ქმნილება და არ არის უარსაყოფი, თუკი მიიღება მადლიერებით.
ვინაიდან განიწმიდება ღმრთი...
link
"ყოველივე ხილული უხილავის შესახებ მოწმობს; ყოველივე უხილავი ქმნილებათა ხილვით შეიცნობა".
თ. 1, 20
რომაელთა მიმართ ეპისტოლე პავლე მოციქულისა
ან, იქნებ, არც ის იცით, რომ ვინც მეძავს შეერთვის მისი ერთხორცი ხდება; ვინაიდან, როგორც ითქვა: ორივე იქნება ერთ ხორც.
ხოლო, ვინც უფალს შეერთვის, ერთი სულია მასთან ერთად.
ერიდეთ სიძვას. ყოველი ცოდვა, რომელსაც სჩადის კაცი...
იხილეთ სრულად
ან, იქნებ, არც ის იცით, რომ ვინც მეძავს შეერთვის მისი ერთხორცი ხდება; ვინაიდან, როგორც ითქვა: ორივე იქნება ერთ ხორც.
ხოლო, ვინც უფალს შეერთვის, ერთი სულია მასთან ერთად.
ერიდეთ სიძვას. ყოველი ცოდვა, რომელსაც სჩადის კაცი, სხეულის გარეშეა; ხოლო მეძავი საკუთარი სხეულის მიმართ სცოდავს.
თ. 6-7
link
ესეც რომ ითქვა: ვინც ძუნწად თესავს, ძუნწად მომკის, ხოლო ვინც უხვად თესავს, უხვად მოიმკის.
ყველამ გაიღოს გულის კარნახით, არა მწუხარებითა და ძალდატანებით, რადგან ღმერთს უყვარს ის, ვინც სიხარულით გასცემს.
ხოლო ღმერთს ძალ...
იხილეთ სრულად
ესეც რომ ითქვა: ვინც ძუნწად თესავს, ძუნწად მომკის, ხოლო ვინც უხვად თესავს, უხვად მოიმკის.
ყველამ გაიღოს გულის კარნახით, არა მწუხარებითა და ძალდატანებით, რადგან ღმერთს უყვარს ის, ვინც სიხარულით გასცემს.
ხოლო ღმერთს ძალუძს უხვად მოგაგოთ ყოველგვარი მადლი, რათა ყოველთვის ყველაფერში ყოველივე საკმაოდ გქონდეთ, და ამრიგად, ამრავლოთ ყოველი კეთილი საქმე.
როგორც დაწერილია: გაანიავა, მისცა გლახაკებს; სიმართელე მისი წარუვალია უკუნისამდე.
ხოლო ის, ვინც თესლს ...
link
ხოლო ქალწულთათვის არა მაქვს უფლის ბრძანება; არამედ მხოლოდ რჩევას ვიძლევი, როგორც უფლის მიერ შეწყალებული და სარწმუნოდ შერაცხილი:
მე ეგრე მგონია, რომ, აწინდელი გაჭირვების გამო, კაცისთვის უმჯობესია, თუ იქნება ასე.
ცოლიანი...
იხილეთ სრულად
ხოლო ქალწულთათვის არა მაქვს უფლის ბრძანება; არამედ მხოლოდ რჩევას ვიძლევი, როგორც უფლის მიერ შეწყალებული და სარწმუნოდ შერაცხილი:
მე ეგრე მგონია, რომ, აწინდელი გაჭირვების გამო, კაცისთვის უმჯობესია, თუ იქნება ასე.
ცოლიანი ხარ? ნუ ეძებ ცოლთან გაყრას. ცოლგანაშვები ხარ? ნუ ეძებ ცოლს.
თუმცა, თუ იქორწინებ, არა სცოდავ; და თუ ქალწული იქორწინებს, არ სცოდავს. მაგრამ ამნაირნი თავს იდებენ ურვას ხორცისას; ხოლო მე გზოგავთ თქვენ.
თ. 6-7
link
ხოლო რაც შეეხება იმას, რის გამოც მწერდით, კარგი იქნება, რომ კაცი არ გაეკაროს ქალს;
მაგრამ სიძვის თავიდან ასაცილებლად, ყველა კაცს თავისი ცოლი ჰყავდეს და ყველა ქალს თავისი ქმარი.
ქმარი ჯეროვან პატივს მიაგებდეს ცოლს, და ...
იხილეთ სრულად
ხოლო რაც შეეხება იმას, რის გამოც მწერდით, კარგი იქნება, რომ კაცი არ გაეკაროს ქალს;
მაგრამ სიძვის თავიდან ასაცილებლად, ყველა კაცს თავისი ცოლი ჰყავდეს და ყველა ქალს თავისი ქმარი.
ქმარი ჯეროვან პატივს მიაგებდეს ცოლს, და ასევე ცოლი - ქმარს.
ცოლი კი არ არის საკუთარი სხეულის უფალი, არამედ ქმარი; ასევე ქმარიც როდია თავისი სხეულის უფალი, არამედ ცოლი.
ნუ განეშორებით ერთმანეთს, თუ არა დროებით, ურთიერთშეთანხმებით, რათა ლოცვისა და მარხვისათვის მოიცალოთ; შემ...
link
ნუთუ არ იცით, რომ უსამართლონი ვერ დაიმკვიდრებენ ღმრთის სასუფეველს. ნუ შეცდებით: ვერც მეძავნი, ვერც კერპთმსახურნი, ვერც მემრუშენი, ვერც ჩუკენნი, ვერც მამათმავალნი, ვერც მპარავნი, ვერც ანგარნი, ვერც მემთვრალენი, ვერც მაგინებელნი, ვე...
იხილეთ სრულად
ნუთუ არ იცით, რომ უსამართლონი ვერ დაიმკვიდრებენ ღმრთის სასუფეველს. ნუ შეცდებით: ვერც მეძავნი, ვერც კერპთმსახურნი, ვერც მემრუშენი, ვერც ჩუკენნი, ვერც მამათმავალნი, ვერც მპარავნი, ვერც ანგარნი, ვერც მემთვრალენი, ვერც მაგინებელნი, ვერც მტაცებელნი ვერ დაიმკვიდრებენ ღმრთის სასუფეველს.
6; 9-10
link
მე მინდა, რომ უზრუნველნი იყოთ. უქორწინებელი უფლისას ზრუნავს, თუ როგორ აამოს უფალს;
დაქორწინებული კი ქვეყნისას ზრუნავს, თუ როგორ აამოს ცოლს. განსხვავებაა გათხოვილსა და ქალწულს შორისაც:
გაუთხოვარი უფლისას ზრუნავს, რათა წ...
იხილეთ სრულად
მე მინდა, რომ უზრუნველნი იყოთ. უქორწინებელი უფლისას ზრუნავს, თუ როგორ აამოს უფალს;
დაქორწინებული კი ქვეყნისას ზრუნავს, თუ როგორ აამოს ცოლს. განსხვავებაა გათხოვილსა და ქალწულს შორისაც:
გაუთხოვარი უფლისას ზრუნავს, რათა წმიდა იყოს ხორცითაც და სულითაც; გათხოვილი კი ქვეყნისას ზრუნავს, რათა აამოს ქმარს.
თ. 7-9
link
არცა მეძავთა, არცა მემრუშეთა, არცა ჩუკენთა, არცა მამათმავალთა სასუფეველი ღმრთისაი ვერ დაიმკვიდრონ.
ან იქნებ არც ის იცით, რომ ვინც მეძავს შეერთვის, მისი ერთხორცი ხდება; ვინაიდან, როგორც ითქვა: ორივე იქნება ერთხორც.
ხოლო ვინც უფალს შეერთვის, ერთი სულია მასთან ერთად.
ერიდეთ სიძვას. ყოველი ცოდვა, რომელსაც სჩადის კაცი, ს...
იხილეთ სრულად
ან იქნებ არც ის იცით, რომ ვინც მეძავს შეერთვის, მისი ერთხორცი ხდება; ვინაიდან, როგორც ითქვა: ორივე იქნება ერთხორც.
ხოლო ვინც უფალს შეერთვის, ერთი სულია მასთან ერთად.
ერიდეთ სიძვას. ყოველი ცოდვა, რომელსაც სჩადის კაცი, სხეულის გარეშეა; ხოლო მეძავი საკუთარი სხეულის მიმართ სცოდავს.
თ. 6-7
link