16. ვინც ბრმის მსგავსად განიძარცვა სამოსელი და მიუახლოვდა უფალს, ხდება მისი მიმდევარი და ყველაზე სრულყოფილ სწავლებათა მქადაგებელი (მარკოზი 10.50-51)
16. ვინც ბრმის მსგავსად განიძარცვა სამოსელი და მიუახლოვდა უფალს, ხდება მისი მიმდევარი და ყველაზე სრულყოფილ სწავლებათა მქადაგებელი (მარკოზი 10.50-51)
18. არსებობს გულშემუსვრილება ზომიერი და სასარგებლო, რომელიც გულს ლმობიერს ხდის; არსებობს გულშემუსვრილება უზომო და მავნე, რომელიც მას აღაშფოთებს
13. ვინც ხორციელად ლოცულობს და ჯერ კიდევ არა აქვს სულიერი გულისხმისყოფა, იმ ბრმას ემსგავსება, რომელიც ღაღადებდა: "ძეო დავითისო, შემიწყალე მე!" (მარკოზი 10.48). 14. ოდესღაც ბრმა იყო, მაგრამ აეხილა რა თვალი და იხილა უფალი, თაყვ... იხილეთ სრულად
12. ნუ ეცდები რთული საქმეების კამათის გზით მოგვარებას, არამედ მიმართე იმას, რასაც სულიერი სჯული გვიბრძანებს, ე.ი. მოითმინე, ილოცე და იმედი იქონიე
17. ბოროტება, რომელიც ზრახვებით იკვებება, გულს ათავხედებს, ხოლო მოთმინებითა და იმედით განადგურებული - გულს შემუსრავს
19. მოწეული განსაცდელის ჟამს სიფრთხილეს, ლოცვასა და მოთმინებას გულისთვის მოაქვს უვნებელი და სასარგებლო უვნებელი და სასარგებლო შემუსვრილება, მხოლოდ სიჭარბით თუ არ დავარღვევთ მათ თანაზომიერებას. ვინც მათში მოთმინებას გამოიჩენს, დანა... იხილეთ სრულად
20. განცხრომისმოყვარე გული სულს საპყრობილედ და ბორკილებად ექცევა აღსასრულის ჟამს, ხოლო შრომისმოყვარე გაღებულ კარს წარმოადგენს
21. სასტიკი გული ქალაქში შესასვლელი რკინის კართა მსგავსია, ტანჯულსა და შეურაცხყოფილს კი ისინი თავისით გაეხსნება, როგორც პეტრეს
22. არსებობს ერთმანეთისგან განსხვავებული ლოცვის მრავალი სახეობა, მაგრამ არცერთი მათგანი არ არის მავნე გარდა იმისა, რომელიც ლოცვა კი არა, სატანის საქმეა
23. ადამიანი, რომელიც ბოროტების ჩადენას აპირებს, ჯერ, ჩვეულების თანახმად, ლოცულობს და ღვთის განგებით შეკავებული შემდგომში მრავალ სამადლობელს აღავლენს