
ღმერთის საქმეა მოგანიჭოს მადლი, შენი მოვალეობა კი მისი დაცვა და შენარჩუნებაა.
ღმერთის საქმეა მოგანიჭოს მადლი, შენი მოვალეობა კი მისი დაცვა და შენარჩუნებაა.
საღმრთო მადლი ძველი აღთქმის მამებზეც იღვრებოდა, მაგრამ აქ, ახალ აღთქმაში იგი ყოვლადუხვია. იქ ეზიარებოდნენ სულიწმიდას, აქ კი ყოვლად სრულყოფილად მონათლულნი და კურთხეულნი მისით.
მართალია, ჩვენს გრძნობებს ეჩვენება, რომ ზიარების წმიდა ნაწილნი – ჩვეულებრივი პური და ღვინოა, მაგრამ თვით უფლის საღმრთო მოწმობით, ეს მისი ჭეშმარიტი ხორცი და სისხლია.
ქრისტიანთა ერთობა იმიტომ იწოდება ეკლესიად, რომ იგი ყველა მორწმუნეს შეჰკრებს და შეაკავშირებს.
განა ღმერთს, რომელმაც არარსებობიდან შეგვქმნა, არ შეუძლია, აღგვადგინოს მაშინ, როდესაც უკვე ვარსებობდით და მოვკვდით.
997. როგორ განმარტავენ წმ. მამები მომდევნო სიტყვებს: „და მომიტევენ ჩუენ თანანადებნი ჩუენნი, ვითარცა ჩვენ მიუტევებთ თანამდებთა მათ ჩუენთა“? იხილეთ სრულად
973. როგორ უნდა გავიგოთ ფსალმუნის სიტყვები: „მოშიშნი უფლისანი აქებდით მას. ყოველი ნათესავი აიაკობისი ადიდებდეთ მას. ეშინოდენ მისგან ყოველსა ნათესავსა ისრაელისასა“ (ფსალმ. 21,23)?
863. რატომ ეწოდება ეკლესიას „კათოლიკე“? იხილეთ სრულად
804. შეიძლება თუ არა თავიდან მოინათლოს მწვალებლობაში შთავარდნილი ადამიანი?
730. შეიძლება თუ არა წარმართისათვის ყოველი იმ საიდუმლოს განდობა, რომელსაც ეკლესია მორწმუნეებს აუწყებს? იხილეთ სრულად