
574. როგორია ის კაცი, რომელიც აქებს მოყვასს და ამავდროულად კიდეც აძაგებს მას?
574. როგორია ის კაცი, რომელიც აქებს მოყვასს და ამავდროულად კიდეც აძაგებს მას?
543. როგორია მაქებარი კაცი და ის, ვისაც იგი აქებს?
242. არის თუ არა მართებული, როცა ერთი ადამიანი მეორეს პირში აქებს?
კაცი გონიერი და თავმდაბალი თავის თავს არაოდეს არ იქებს. თუ ღირსია ქებისა – სხვანი უნდა აქებდნენ მას, და არა თვითონ თავის თავს.
192. სიამეთმოყვარე ადამიანს მწუხარებაში აგდებს გაკიცხვები და შეჭირვებები, ღვთისმოყვარეს კი – ქება–დიდებანი და მრავლისმქონეობანი.
165. ღვთისმოყვარე მსმენელი ორივე მხრივ იღებს სარგებელს, რადგან, ერთი მხრივ, კეთილთა გამო შექებული უფრო მეტად მონდომებული ხდება, მეორე მხრივ კი, უკეთურებათა გამო მხილებული აუცილებლობას გრძნობს სინანულისას. ამასთან, გვმართებს ჩვენ, ... იხილეთ სრულად
69. როდესაც, ღვთის სათნოჩენით, შექებული იქნები მრავალთაგან, ნურაფერს თავის გამოსაჩენს ნუ შეურთავ საუფლო განგებულებას, რომ კვლავ ცვლილება არ განიცადო და საპირისპიროში არ ჩავარდე (იგულისხმება, რომ უფლისგან დაშვებული ქება მოღვაწემ სი... იხილეთ სრულად
ბერისთვის ქება არის დამანგრეველი, ბერს და მონაზონს პირში ქება ღუპავს, სწორედ ის არის მონაზვნების მტერი, ვინც მათ პირში აქებს და ადიდებს
156. რაჟამს ხორციელი საბოძვარის გამო შეაქებ ადამიანს, როგორც კეთილს ღვთის გარეშე (ე.ი ისე თითქოს ეს ადამიანი კეთილი და სიკეთის მოქმედი იყოს თავისთავად და არა საღვთო მადლის შედეგად), ეს ადამიანი შემდეში უკეთური გამოჩნდება შენთვის.
154. თუ ნახავ, რომ პირმოთნედ გაქებს ვინმე, მისგან გაკიცხვას ელოდე შესაბამის დროს.