
"არა ვარ მე, ვითარცა სხვანი კაცნი, ანუ ვითარცა მეზვერე" (ლუკა 18.11). ესრეთთა მაღალთა სიტყვათა სწორედ ის კაცი ამბობს ხშირად, რომელიცა ნამდვილად ემსგავსება ცუდთა კაცთა და არის აღვსებული ყოვლითა ბოროტებითა. კაცი წმიდა, კაცთმოყვარე დ... იხილეთ სრულად
"არა ვარ მე, ვითარცა სხვანი კაცნი, ანუ ვითარცა მეზვერე" (ლუკა 18.11). ესრეთთა მაღალთა სიტყვათა სწორედ ის კაცი ამბობს ხშირად, რომელიცა ნამდვილად ემსგავსება ცუდთა კაცთა და არის აღვსებული ყოვლითა ბოროტებითა. კაცი წმიდა, კაცთმოყვარე დ... იხილეთ სრულად
აწ უკუე რაიმე ვყო მე ცოდვილმან ამან, რომელსა არა მაქუს გლოვაი, არცა ტირილი, არამედ სხუათა ვასწავებ და ვუქებ და მე არა ვჰყოფ. ვაი მე, ვითარღა უდებ ვყავ და შეურაცხ სულისა ჩემისა ცხორებაი! ვაი მე, რამეთუ მეცნიერებით ვცოდავ, რამეთუ იწ... იხილეთ სრულად
არის აგრეთვე მაცხოვნებელი ცრემლი, რომლის შესახებ ჩვენ წარმოდგენაც კი არა გვაქვს. ღირსი მამა მაკარი დიდი ამბობს: „მოღვაწენი იგლოვენ და ცრემლსა ღვრიან ადამის მოდგმის გამო, ტირიან კაცობრიობის მიმართ სიყვარულით ანთებულნი“. ჩვენ კი საკ... იხილეთ სრულად
21. რატომ ესაჭიროება დაცემულ ადამიანს გლოვა საკუთარ ცოდვებზე?
215. როგორ შევიძინოთ ჩვენი ცოდვების დამხსნელი სანატრელი გლოვა?
როგორ მივხვდეთ როდის ვიმყოფებით ცუდ სულიერ მდგომარეობაში?
397. მითხარი, ჩემო მამაო, რატომ არ გლოვობს ფრიად მოწყლული ჩემი სული?
977. რამდენგვარია მგლოვარება, ანუ მწუხარება? იხილეთ სრულად
მივიღებ სარგებელს, თუ ვიგლოვებ და ცრემლს დავღვრი ცოდვათა გამო? იხილეთ სრულად
ერთხელ ღირსმა მამა ნიფონტიმ ორი ანგელოზი დაინახა, რომელთაც კაცის სული ზეცად აჰყავდათ და არ დაუშვებდნენ, რომ დემონებს ის საჰაერო საზვერეებში გამოეცედათ და ექენჯნათ. დემონები - ჰაერის მეზვერეები - დრტვინავდნენ: -რატომ არ გვაძლე... იხილეთ სრულად