
ნიშანდობლივია, პატრიარქ ფლაბიანეს დასმული შეკითხვა მეფე თეოდოსიოსისადმი, რომელსაც ანტიოქიის დასჯა სურდა: - "შენ შეგიძლია მოკლა, მაგრამ განა შეგიძლია კვლავ დაუბრუნო სიცოცხლე?".
ნიშანდობლივია, პატრიარქ ფლაბიანეს დასმული შეკითხვა მეფე თეოდოსიოსისადმი, რომელსაც ანტიოქიის დასჯა სურდა: - "შენ შეგიძლია მოკლა, მაგრამ განა შეგიძლია კვლავ დაუბრუნო სიცოცხლე?".
ქრისტიანული თვალსაზრისით დაუშვებელია, რომ ვინმე ადამიანის სიკვდილ-სიცოცხლის საკითხს წყვეტდეს - ეს უფლება მხოლოდ ღმერთს ეკუთვნის.
ავადმყოფი ბავშვის ემოციური ცხოვრება შესაძლოა უფრო ღრმა იყოს, ვიდრე ჯანმრთელისა. უფრო ხშირად, სნეული ბავშვები მეტ გულისხმიერებასა და სითბოს იჩენენ მშობლების მიმართ. თუ ოჯახი ზნეობრივი სკოლაა, ავადმყოფი ბავშვები გულმოწყალებას ასწავლ... იხილეთ სრულად
კაცობრიობას ამძიმებენ არა ფიზიკურად მახინჯები, არამედ სულიერად გონჯები, მაგრამ მათ დიდი მოწიწებით ეპყრობიან.
ადამიანის ტალანტს ქიმიურ-ლაბორატორიული გზითა და რენტგენის სურათებით ვერ განვსაზღვრავთ: ტროას წინააღმდეგ სახელგანმთქმელი ბრმა ჰომეროსი სპარტაში რომ დაბადებულიყო, კაცობრიობას „ილიადა“ და „ოდისეა“ არ ექნებოდა.
მეცნიერების, ფილოსოფიის, ხელოვნებისა და საერთოდ, კულტურის ყველა დარგის გამოჩენილ ადამიანთა შორის ბევრი თანდაყოლილი დეფექტებით, მანკიერებებითა და უკურნებელი სენით დაბადებულა, მაგრამ მიუხედავად ამისა, ნებისყოფითა და სიმტკიცით მათ ყო... იხილეთ სრულად
კლდის გამონაშვერზე, როგორც ციხე-კოშკის ბაქანზე, სპარტანელებს ის შვილები მიყავდათ, რომლებიც ქალაქის უხუცესების შეფასებით გამობრძმედილ მეომარ-ჰოპლიტებად არ ივარგებდნენ. ამ ბავშვებს მშობლების თვალწინ ხრამში ჩეხავდნენ, რომელიც სისხლს ... იხილეთ სრულად
მთიანი პელოპონესის დედოფლისა და ათენის მრისხანე მეტოქის - სპარტის შორიახლო ერთი კლდე მდებარეობდა, რომლის ციცაბო კალთა ღრმა ხევში ეშვებოდა. ძველად ამ ადგილს არ ესტუმრებოდნენ ხოლმე ჭიანჭველებივით მოფუსფუსე ფოტოაპარატიანი ტურისტ... იხილეთ სრულად