თუ შეძლებ, რომ ხმამაღლა და განუწყვეტლივ წარმოთქვა ლოცვა, ორი-სამი თვის შემდეგ მიეჩვევი მას, და მადლი დაგფარავს და განგაახლებს. ოღონდ ხმამაღლა ილოცე შეუსვენებლივ, და როცა გონება მიიღებს მას, მაშინ დაისვენებ მისი ენით წარმოთქმისაგან...
იხილეთ სრულად
თუ შეძლებ, რომ ხმამაღლა და განუწყვეტლივ წარმოთქვა ლოცვა, ორი-სამი თვის შემდეგ მიეჩვევი მას, და მადლი დაგფარავს და განგაახლებს. ოღონდ ხმამაღლა ილოცე შეუსვენებლივ, და როცა გონება მიიღებს მას, მაშინ დაისვენებ მისი ენით წარმოთქმისაგან. და კვლავ, როცა გონება თავს ანებებს, იწყებს ენა. თავიდან, სანამ მიჩვეულხარ, მთელი ჯაფა ენას ადგება. შემდგომ, მთელი ცხოვრების მანძილზე, გონება ძალდატანების გარეშე შეძლებს მის წარმოთქმას
ლოცვა შინაგანი მეტყველებით უნდა წარმოთქვა. და რადგან გონება თავიდან მიჩვეული არ არის ამას, ავიწყდება იგი. ამიტომ შენ მას წარმოთქვამ ხან ბაგით, ხან კი - გონებით. და ასე აკეთებ მანამ, სანამ გონება არ გაძღება და ლოცვა მოქმედებას არ დ...
იხილეთ სრულად
ლოცვა შინაგანი მეტყველებით უნდა წარმოთქვა. და რადგან გონება თავიდან მიჩვეული არ არის ამას, ავიწყდება იგი. ამიტომ შენ მას წარმოთქვამ ხან ბაგით, ხან კი - გონებით. და ასე აკეთებ მანამ, სანამ გონება არ გაძღება და ლოცვა მოქმედებას არ დაიწყებსმოქმედება კი იმას ჰქვია, რომ ლოცვის ჟამს სიხარულსა და მხიარულებას გრძნობ და განუწყვეტლივ მისი წარმოთქმა გსურს. მაშ ასე, როცა გონება ლოცვას მიიღებს და სიხარულად ექცევა, როგორც გწერ, მაშინ იგი დაუცადებლად წარმოითქმი...
სულიერი მდგომარეობა სამ რიგად იყოფა და მადლიც შესაბამისად მოქმედებს ადამიანში. ერთ მდგომარეობას ეწოდება განმწმენდელი, იგი ადამიანს განწმენდს. იგი კაცს სინანულად აღძრავს. იგი საიდუმლოდ აღასრულებს ყოველივეს. ეს მადლი, იმ შემთხვევაში...
იხილეთ სრულად
სულიერი მდგომარეობა სამ რიგად იყოფა და მადლიც შესაბამისად მოქმედებს ადამიანში. ერთ მდგომარეობას ეწოდება განმწმენდელი, იგი ადამიანს განწმენდს. იგი კაცს სინანულად აღძრავს. იგი საიდუმლოდ აღასრულებს ყოველივეს. ეს მადლი, იმ შემთხვევაში თუ თავს აიძულებ, გარკვეული წლების მანძილზე რჩება შენთან. ხოლო თუკი ადამიანი შინაგან ლოცვაში წარემატა, იღებს სხვა მადლს, წინანდელისაგან ერთობ განსხვავებულს.პირველ მადლს, როგორც ვთქვით, გრძნობა-მოქმედება ჰქვია და იგი განმ...
მაცდურისაგან ერთი უმეცრული აზრია გავრცელებული: თუკი ვინმე ლოცვას ამბობს, ეშინია, ხიბლში არ ჩავარდეს, თუმცა კი სწორედ ასეთი ფიქრია ხიბლი. ვისაც სურს, დაე სცადოს. და მას შემდეგ, რაც ლოცვის მოქმედება გაგრძელდება, სამოთხე ექნება ...
იხილეთ სრულად
მაცდურისაგან ერთი უმეცრული აზრია გავრცელებული: თუკი ვინმე ლოცვას ამბობს, ეშინია, ხიბლში არ ჩავარდეს, თუმცა კი სწორედ ასეთი ფიქრია ხიბლი.ვისაც სურს, დაე სცადოს. და მას შემდეგ, რაც ლოცვის მოქმედება გაგრძელდება, სამოთხე ექნება შიგნით,. ვნებებისაგან განთავისუფლდება, სხვა ადამიანად იქცევა. ხოლო თუ ამასთან ერთად უდაბნოშიცაა, ო! ო! მაშინ ხომ ვერ აღვწერ ლოცვის სიკეთეს
ღვთის მადლი, ჩემო შვილო, როგორც სატყუარა, ისე შედის სულში და ძალდაუტანებლად მიიზიდავს ადამიანს სიმაღლისა და უზენაესისაკენ. მან იცის, თუ როგორ მოინადიროს სიტყვიერი თევზები და ამოიყვანოს საწუთროს ზღვიდან
როდესაც ღმერთი ამ სოფლიდან გამოიყვანს მონაზვნობისათვის მოსულს და მოიყვანს უდაბნოში, მაშინვე როდი უჩვენებს მას საკუთარ ვნებებსა და განსაცდელს, არ ანახებს, ვიდრე მონაზონი არ გახდება და ვიდრე ქრისტე არ შეკრავს მას თავისი შიშით. და მა...
იხილეთ სრულად
როდესაც ღმერთი ამ სოფლიდან გამოიყვანს მონაზვნობისათვის მოსულს და მოიყვანს უდაბნოში, მაშინვე როდი უჩვენებს მას საკუთარ ვნებებსა და განსაცდელს, არ ანახებს, ვიდრე მონაზონი არ გახდება და ვიდრე ქრისტე არ შეკრავს მას თავისი შიშით. და მაშინ იწყება გამოცდა, ღვაწლი და ბრძოლა. და თუკი ის, ვინც უნდა გამოიცადოს, დასაწყისშივე აიძულებს თავს და თავისი შებრძოლებებით ღვაწლის სანთლის ანთებას მოასწრებს, იგი არ ჩაუქრება მაშინ, როცა მადლი განეშორება, როცა განსაცდელი ...
კაცი კაცისაგან დიდად განსხვავდება და მონაზონიც - მონაზონისაგან. არიან რბილი ზნის სულები, რომლებიც ადვილად იჯერებენ. და არიან უხეში სულები, რომელთაც იოლად როდი დაიმორჩილებ. ისინი ისე განსხვავდებიან ერთმანეთისანაგ, როგორც ბამბა - რკ...
იხილეთ სრულად
კაცი კაცისაგან დიდად განსხვავდება და მონაზონიც - მონაზონისაგან. არიან რბილი ზნის სულები, რომლებიც ადვილად იჯერებენ. და არიან უხეში სულები, რომელთაც იოლად როდი დაიმორჩილებ. ისინი ისე განსხვავდებიან ერთმანეთისანაგ, როგორც ბამბა - რკინისაგან. ბამბას მხოლოდ სიტყვიერი გაპოხვა სჭირდება. რკინა კი დასამორჩილებლად განსაცდელთა ცეცხლსა და ღუმელს მოითხოვს. და ასეთს ჭირთათმენა მართებს განსაცდელში, რათა განიწმინდოს. როცა მოთმინება არ არის, იგი ლამპარია ზეთის გ...
ბევრი შრომა და სულგრძელებაა საჭირო მანამ, სანამ არ აღმოიფხვრება ამპარტავნების ძველი საძირკველი და არ დაიდება სხვა საფუძველი - სიმდაბლე და ქრისტესმიერი მორჩილება. მაგრამ უფალი, რომელიც ხედავს როგორც პირველთა, ისე მეორეთა შრომასა და...
იხილეთ სრულად
ბევრი შრომა და სულგრძელებაა საჭირო მანამ, სანამ არ აღმოიფხვრება ამპარტავნების ძველი საძირკველი და არ დაიდება სხვა საფუძველი - სიმდაბლე და ქრისტესმიერი მორჩილება. მაგრამ უფალი, რომელიც ხედავს როგორც პირველთა, ისე მეორეთა შრომასა და განზრახვას, მათზე ისეთ განსაცდელს უშვებს, რომელიც წინააღმდეგობას უწევს მათ ვნებას და თავისი მოწყალებით მათაც აცხონებს, "ყოველთა ცხონების მნებებელი". შენ კი განსაჯე, ვის უნდა ემსგავსო.ყველაზე უმჯობესი ის იქნებოდა, რომ ყვ...
უპირველეს ყოვლისა "შეიცან თავი შენი". ანუ შეიტყვე საკუთარი თავის შესახებ, როგორი ხარ. როგორი ხარ სინამდვილეში, და არა როგორი გგონია, რომ ხარ. ასეთი ცოდნით ყველა ადამიანზე ბრძენი ხდები. მდაბლდები და უფლისაგან მადლს იღებ. ხოლო თუკი ...
იხილეთ სრულად
უპირველეს ყოვლისა "შეიცან თავი შენი". ანუ შეიტყვე საკუთარი თავის შესახებ, როგორი ხარ. როგორი ხარ სინამდვილეში, და არა როგორი გგონია, რომ ხარ. ასეთი ცოდნით ყველა ადამიანზე ბრძენი ხდები. მდაბლდები და უფლისაგან მადლს იღებ. ხოლო თუკი თვითშემეცნებას არ იხვეჭ, არამედ მხოლოდ შენი შრომის იმედად ხარ, იცოდე, რომ გზისაგან მუდამ შორს იქნები. რადგან წინასწარმეტყველს არ უთქვამს: "იხილე, უფალო, შრომა ჩემი", არამედ: "იხილე სიმდაბლე ჩემი და შრომა ჩემი". შრომა სხე...