სხეულის გრძნობები ერგვარ კარს და კარიბჭეს წარმოადგენენ შინაგან სადგომში, სადაც სული მყოფობს და – ეს კარი ღვთის მინიშნებით იხსნება და იხურება. დაცემულ ადამიანებში ეს კარი მუდმივად დაკეტილია. რათა ჩვენი დაუძინებელი მტრები – დაცემული...
იხილეთ სრულად
სხეულის გრძნობები ერგვარ კარს და კარიბჭეს წარმოადგენენ შინაგან სადგომში, სადაც სული მყოფობს და – ეს კარი ღვთის მინიშნებით იხსნება და იხურება. დაცემულ ადამიანებში ეს კარი მუდმივად დაკეტილია. რათა ჩვენი დაუძინებელი მტრები – დაცემული სულები ჩვენში არ შემოიჭრნენ და არ დაგვღუპონ. ეს ღონისძიება მით უფრო აუცილებელია, რომ ცოდვით დაცემით ჩვენ ბოროტი სულების გარემოცვაში, მათს ტყვეობაში ვიმყოფებით. ჩვენში შემოჭრის გზა რომ არა აქვთ, ისინი გარედან გვახსენებენ...
link
წმინდანებს ცოცხლების დაცვისა და შეწევნის დიდი უფლება აქვთ, მაშინ როცა გარდაცვლილ ცოდვილებს, გარკვეული გამონაკლისის გარდა, ცოცხლებთან კონტაქტი არ აქვთ.
ცოცხლებთან მიცვალებულების მოჩვენებითი გამოცხადების შემთხვევები, ჩვეულებრივ, ან „ანგელოზთა საქმეს“ წარმოადგენს ან ეშმაკისაგან დატეხილ „მზაკვრულ ზმანებებს“, რომლის მიზანიც თუნდაც ისაა, რომ ადამიანებს საიქიოზე ყალბი წარმოდგენა შეუქმნ...
იხილეთ სრულად
ცოცხლებთან მიცვალებულების მოჩვენებითი გამოცხადების შემთხვევები, ჩვეულებრივ, ან „ანგელოზთა საქმეს“ წარმოადგენს ან ეშმაკისაგან დატეხილ „მზაკვრულ ზმანებებს“, რომლის მიზანიც თუნდაც ისაა, რომ ადამიანებს საიქიოზე ყალბი წარმოდგენა შეუქმნას.
link
სხეულის სიკვდილი ადამიანის სიცოცხლის დასასრული არ არის, არამედ მხოლოდ დასაწყისია ადამიანის პიროვნების ახალი მდგომარეობისა, რომელიც სხეულისაგან ცალკე აგრძელებს არსებობას.
მოწამეები ღვთაებრივი განგებულებით მონაწილეობენ ცოცხლების საქმეებში, ხოლო თავად მიცვალებულებს არ ხელეწიფებათ ცოცხლების საქმეებში ჩარევა.
ეჭვი არაა, რომ წმინდანები ნამდვილად ეცხადებიან მართლებს გარდაცვალების დროს, როგორც ეს წმინდანთა მრავალ ცხოვრებაშია აღწერილი. ხოლო ჩვეულებრივ ცოდვილებს ხშირად ეცხადებიან ახლობლები ან „ღმერთები“, იმის შესაბამისად, თუ ვის ნახვას ელია...
იხილეთ სრულად
ეჭვი არაა, რომ წმინდანები ნამდვილად ეცხადებიან მართლებს გარდაცვალების დროს, როგორც ეს წმინდანთა მრავალ ცხოვრებაშია აღწერილი. ხოლო ჩვეულებრივ ცოდვილებს ხშირად ეცხადებიან ახლობლები ან „ღმერთები“, იმის შესაბამისად, თუ ვის ნახვას ელიან და ვისთან შესახვედრად არიან ისინი მზად. ამ უკანასკნელი მოვლენების ზუსტი ბუნების განსაზღვრა ალბათ ძნელიცაა. უეჭველია, რომ ეს არ არის ჰალუცინაციები, არამედ გარდაცვალების განცდის ბუნებრივი ნაწილია, რომელიც მომაკვდავისთვის...
link
სამართლიანობა მოითხოვს, რომ ქრისტიანის სულის ცოდვისადმი ეს მიდრეკილებები, გამომხსნელის მიმართ ღალატი, აიწონოს და შეფასდეს. აუცილებელია განკითხვა და გარჩევა, რომ განისაზღვროს, თუ რომელი უფრო ჭარბობს მასში – მარადიული ცხოვრება, თუ მ...
იხილეთ სრულად
სამართლიანობა მოითხოვს, რომ ქრისტიანის სულის ცოდვისადმი ეს მიდრეკილებები, გამომხსნელის მიმართ ღალატი, აიწონოს და შეფასდეს. აუცილებელია განკითხვა და გარჩევა, რომ განისაზღვროს, თუ რომელი უფრო ჭარბობს მასში – მარადიული ცხოვრება, თუ მარადიული სიკვდილი. სხეულიდან გასვლის შემდეგ ყოველი ქრისტიანის სულს ელოდება ღვთის პირუთვნელი სამსჯავრო; როგორც პავლე მოციქული ამბობს: „... წინა–უც კაცთა ერთგზის სიკუდილი და მისა შემდგომად სასჯელი“ (ებრ. 9, 27).
link
ჩვენ საკუთარ თავს უნდა ვკითხოთ: „რატომ ვკითხულობთ ამ წიგნს აპოკალიფსზე?“ ჩვენ თავიდან უნდა გავიგოთ ამ წიგნის შექმნის მიზანი. შეიძლება ითქვას, რომ ეს საიდუმლოებების წიგნია. ამ საიდუმლოებებში ჩადებულია რაღაც ღრმა აზრი, რომელიც დაკავ...
იხილეთ სრულად
ჩვენ საკუთარ თავს უნდა ვკითხოთ: „რატომ ვკითხულობთ ამ წიგნს აპოკალიფსზე?“ ჩვენ თავიდან უნდა გავიგოთ ამ წიგნის შექმნის მიზანი. შეიძლება ითქვას, რომ ეს საიდუმლოებების წიგნია. ამ საიდუმლოებებში ჩადებულია რაღაც ღრმა აზრი, რომელიც დაკავშირებულია ყოველი არსებულის საწყისთან და დასასრულთან, საბოლოო მიზნით სამყაროსა და კაცობრიობასთან და უფლის მარადიული მეფობის გამოცხადებასთან.
link
მეტად მნიშვნელოვანია, რომ ამ წიგნის კითხვას შეუთავსდეს მუდმივი სასულიერო მოღვაწეობა – საეკლესიო მსახურებებზე დასწრება, ზიარება, ბიბლიის და სხვა სასულიერო წიგნების კითხვა. თუ ასე ვიცხოვრებთ, ვიცხოვრებთ მართლმადიდებლური რწმენით, გავ...
იხილეთ სრულად
მეტად მნიშვნელოვანია, რომ ამ წიგნის კითხვას შეუთავსდეს მუდმივი სასულიერო მოღვაწეობა – საეკლესიო მსახურებებზე დასწრება, ზიარება, ბიბლიის და სხვა სასულიერო წიგნების კითხვა. თუ ასე ვიცხოვრებთ, ვიცხოვრებთ მართლმადიდებლური რწმენით, გავიგებთ რწმენას ისე, როგორც ყოველდღიურ და მუდმივ შეგნებულ სულიერ ბრძოლებს, მაშინ ჩვენ არ ვიქნებით დათრგუნულნი რაიმე ახალი კატასტროფით ან აპოკალიფსის რაიმე წინასწარმეტყველების შესრულებით.
link
ეკლესიის ამ წიგნის დაწერის მიზანი დასაწყისშივე იხსნება. თემა აპოკალიფსისა – ეს არის ქრისტეს ეკლესიისა და სრულიად სამყაროს მომავალი ხვედრის მისტიკური გამოსახულება. წიგნში აღწერილია ეკლესიის ბრძოლა მისი მტრების, განსაკუთრებით ეშმაკი...
იხილეთ სრულად
ეკლესიის ამ წიგნის დაწერის მიზანი დასაწყისშივე იხსნება. თემა აპოკალიფსისა – ეს არის ქრისტეს ეკლესიისა და სრულიად სამყაროს მომავალი ხვედრის მისტიკური გამოსახულება. წიგნში აღწერილია ეკლესიის ბრძოლა მისი მტრების, განსაკუთრებით ეშმაკის წინააღმდეგ და მისი გამარჯვება.
link