რომლისამე სასოწარკვეთილებას რომ ვხედავ, აქ სხუა იჭვი და შიში შემოვა ჩემის უღირსებისა შორის: "ვაი ჩემს უღირსებას, თუ ცოდვისაგან გამოსვლა და ხსნა არ გენებებოდეს! თუკი ცოდვისაგან განშორება გნებავს, სასოწარკვეთილების მიზეზი რა უნდა გა...
იხილეთ სრულად
რომლისამე სასოწარკვეთილებას რომ ვხედავ, აქ სხუა იჭვი და შიში შემოვა ჩემის უღირსებისა შორის: "ვაი ჩემს უღირსებას, თუ ცოდვისაგან გამოსვლა და ხსნა არ გენებებოდეს! თუკი ცოდვისაგან განშორება გნებავს, სასოწარკვეთილების მიზეზი რა უნდა გაქუნდეს? - ვერას მიზეზს ჰპოებ. მაგრამ ცოდვისაგან გამოსვლა არ გნებავს და რადგან არ გნებავს, ხსნაც შეუძლო არის.
link
რომლისამე სასო-წარკვეთილებას რომ ვხედავ, აქ სხუა იჭვი და შიში შემოვა ჩემის უღირსებისა შორის: ვაი ჩემს უღირსებას, თუ ცოდვისაგან გამოსვლა და ხსნა არ გენებებოდეს! თუ კი ცოდვისაგან განშორება გნებავს, სასო-წარკვეთილების მიზეზი რა უნდა ...
იხილეთ სრულად
რომლისამე სასო-წარკვეთილებას რომ ვხედავ, აქ სხუა იჭვი და შიში შემოვა ჩემის უღირსებისა შორის: ვაი ჩემს უღირსებას, თუ ცოდვისაგან გამოსვლა და ხსნა არ გენებებოდეს! თუ კი ცოდვისაგან განშორება გნებავს, სასო-წარკვეთილების მიზეზი რა უნდა გაქვნდეს? - ვერას მიზეზს ჰპოებ. მაგრამ ცოდვისაგან გამოსვლა არ გნებავს, და რადგან არ გნებავს, ხსნაც შეუძლო არის.
link
თუ ქრისტეს მოწაფე ხარ - ცოდვისაან დაწყლულებულს სიტკბოისა, სიმშვიდისა და მოწყალების სიტყვა უნდა დაასხა ამისთვის, რომ შენმა მოძღვარმან და უფალმან იესო ავაზაკთაგან წყლულ არა თუ ყვედრება და მხილება - უფროსად ზეთი და ღვინო სიტკბოებისა ...
იხილეთ სრულად
თუ ქრისტეს მოწაფე ხარ - ცოდვისაან დაწყლულებულს სიტკბოისა, სიმშვიდისა და მოწყალების სიტყვა უნდა დაასხა ამისთვის, რომ შენმა მოძღვარმან და უფალმან იესო ავაზაკთაგან წყლულ არა თუ ყვედრება და მხილება - უფროსად ზეთი და ღვინო სიტკბოებისა დაასხა. შენ ყვედრებას და მხილებას დაასხამ ცოდვისაგ წყლულს! ამ გვარის საქმისაგან ქრისტეს მოწაფეობა არა სჩანს!
link
სადამდის გულისთქმის ტბაში არის კაცი, მანამდის მეძავის სახე შუენიერად ჰსჩანს, და იქედამ რომ აღმოვა, მაშინ კი უშუერად იხილავს. საყვარელნო! მყრალი და დამპალი უშუერი არის, - ეს ცხადი არის. მაშ, შენ რომ შუენიერად ხედავ სიძვაში, მაგას დ...
იხილეთ სრულად
სადამდის გულისთქმის ტბაში არის კაცი, მანამდის მეძავის სახე შუენიერად ჰსჩანს, და იქედამ რომ აღმოვა, მაშინ კი უშუერად იხილავს. საყვარელნო! მყრალი და დამპალი უშუერი არის, - ეს ცხადი არის. მაშ, შენ რომ შუენიერად ხედავ სიძვაში, მაგას დავით წინასწამეტყველი უშუერად აღმოაჩენს და იტყვის: "შეჰყროლდეს და დალპეს წყლულებანი ჩემნი პირისაგან უგუნურებისა ჩემისა".
link
თუ ქრისტეს მოწაფე ხარ – ცოდვისაგან დაწყლულებულს სიტკბოისა, სიმშვიდისა და მოწყალების სიტყუა უნდა დაასხა, ამისთვის რომ შენმან მოძღუარმან და უფალმან იესო ავაზაკთაგან წყლულს არა თუ ყვედრება და მხილება – უფროსად ზეთი და ღვინო სიტკბოები...
იხილეთ სრულად
თუ ქრისტეს მოწაფე ხარ – ცოდვისაგან დაწყლულებულს სიტკბოისა, სიმშვიდისა და მოწყალების სიტყუა უნდა დაასხა, ამისთვის რომ შენმან მოძღუარმან და უფალმან იესო ავაზაკთაგან წყლულს არა თუ ყვედრება და მხილება – უფროსად ზეთი და ღვინო სიტკბოებისა დაასხა. შენ ყვედრებას და მხილებას დაასხამ ცოდვისაგან წყლულს! ამ გვარის საქმისაგან ქრისტეს მოწაფეობა არა ჰსჩანს!
link
აწ ესე ვსთქუათ, თუ რომლისა საქმით შეხუდება კაცს და შეემთხვევა ენათა ბაგით ბოროტის ზრახვა. პირველად სიყრმის უგუნურებისაგან, ვითარცა პავლე იტყვის: "ოდეს ვიყავ ყრმა, ვიტყოდი ვითარცა ყრმა; ხოლო ოდეს ვიქმენ მამაკაცი, დაუტევე სიყრმისა ი...
იხილეთ სრულად
აწ ესე ვსთქუათ, თუ რომლისა საქმით შეხუდება კაცს და შეემთხვევა ენათა ბაგით ბოროტის ზრახვა. პირველად სიყრმის უგუნურებისაგან, ვითარცა პავლე იტყვის: "ოდეს ვიყავ ყრმა, ვიტყოდი ვითარცა ყრმა; ხოლო ოდეს ვიქმენ მამაკაცი, დაუტევე სიყრმისა იგი". მეორედ ქრისტეს განშორებისაგან: სადამდის ქრისტეს კაცი არ განეშორება, მადამდის არც ბოროტ ზრახვასა ჰყოფს; როდესაც მას მოშორდება, მაშინ ბოროტს ზრახვას შეუდგება.
link
აწ ესე ვსთქუათ, თუ რომლისა საქმით შეხუდება კაცს და შეემთხუევა ენითა და ბაგითა ბოროტის ზრახვა. პირველად სიყრმის უგუნურებისაგან, ვითარცა პავლე იტყვის: „ოდეს ვიყავ ყრმა, ვიტყოდი ვითარცა ყრმა; ხოლო ოდეს ვიქმნე მამაკაც, დაუტევე სიყრმის...
იხილეთ სრულად
აწ ესე ვსთქუათ, თუ რომლისა საქმით შეხუდება კაცს და შეემთხუევა ენითა და ბაგითა ბოროტის ზრახვა. პირველად სიყრმის უგუნურებისაგან, ვითარცა პავლე იტყვის: „ოდეს ვიყავ ყრმა, ვიტყოდი ვითარცა ყრმა; ხოლო ოდეს ვიქმნე მამაკაც, დაუტევე სიყრმისა იგი“. მეორედ ქრისტეს განშორებისაგან: სადამდის ქრსიტეს კაცი არ განეშორება, მანამდის არც ბოროტ ზრახუასა ჰყოფს; როდესაც მას მოშორდება, მაშინ ბოროტ ზრახუას შეუდგება.
link
ყოველივე სოფლისა მსწრაფლ წარმავალი არის; რადგან წარმავალი არის, ცოდვისაგან მოქცევას ნუ ჰყოვნით, თორემ სოფლის წარსულას მერმე სინანულის მუშაკობა აღარ არის. გესმის დიდი იერემია წინაისწარმეტყველისაგან: "წარხდა მკა და წარვიდა ლეწვა". უ...
იხილეთ სრულად
ყოველივე სოფლისა მსწრაფლ წარმავალი არის; რადგან წარმავალი არის, ცოდვისაგან მოქცევას ნუ ჰყოვნით, თორემ სოფლის წარსულას მერმე სინანულის მუშაკობა აღარ არის. გესმის დიდი იერემია წინაისწარმეტყველისაგან: "წარხდა მკა და წარვიდა ლეწვა". უნანელად აქედამ განსრულს ქრისტესაგან ეს არ ესმის: "მოვედით ჩემდა", არამედ "წარვედით ჩემგან", ეს ესმის. წოდება აქ არის, ამასვე სოფელსა და ნუღარ ჰყოვნი, ცოდვის სიბნელიდამ გამოდი.
link
ყოველივე სოფლისა მსწრაფლ წარმავალი არის; რადგან წარმავალი არის, ცოდვისაგან მოქცევას ნუ ჰყოვნით, თორემ სოფლის წარსულას მერმე სინანულის მუშაკობა აღარ არის. გესმის დიდი იერემია წინასწარმეტყველისაგან: „წარხდა მკა და წარვიდა ლეწვა“. უნ...
იხილეთ სრულად
ყოველივე სოფლისა მსწრაფლ წარმავალი არის; რადგან წარმავალი არის, ცოდვისაგან მოქცევას ნუ ჰყოვნით, თორემ სოფლის წარსულას მერმე სინანულის მუშაკობა აღარ არის. გესმის დიდი იერემია წინასწარმეტყველისაგან: „წარხდა მკა და წარვიდა ლეწვა“. უნანელად აქედამ განსრულს ქრისტესაგან ეს არ ესმის: „მოვედით ჩემდა“, არამედ „წარვედით ჩემგან“, ეს ესმის. წოდება აქ არის, ამასვე სოფელსა და ნუღარ ჰყოვნი, ცოდვის სიბნელიდამ გამოდი.
link
თუ სიყვარულს არ შეიტკბობთ და განგდებთ, - ქრისტეს მოწაფეობის სახელი რომ გეწოდება, - ქრისტიანო, - ეს სახელიც უნდა განაგდო, რადგან ქრისტეს მოწაფეობის ნიშანი - სიყვარული არის, ვითარცა თვით უფალი იესო ბრძანებს: "უკეთუმცა იყვარებოდეთ ურ...
იხილეთ სრულად
თუ სიყვარულს არ შეიტკბობთ და განგდებთ, - ქრისტეს მოწაფეობის სახელი რომ გეწოდება, - ქრისტიანო, - ეს სახელიც უნდა განაგდო, რადგან ქრისტეს მოწაფეობის ნიშანი - სიყვარული არის, ვითარცა თვით უფალი იესო ბრძანებს: "უკეთუმცა იყვარებოდეთ ურთიერთს, ამით ჰსცნან ყოველთა, ვითარმედ მოწაფენი ხართ ჩემნი". რადგან ნიშანი ქრისტეს მოწაფეობისა სიყვარული მოიძულე, უეჭველი არის, აღარც ქრისტეს მოწაფეობა გნებავს, - ჰსჯანს, რომ ისიც მოიძულე.
link