ეგრეთუე მონაზონთა მიმართ ვიყტვი მე უღირსი: ანუ მკუდარი უნდა იყოს სოფლისა ნივთთაგან ანუ ცხოველი, და მონაზონების სახე არ უნდა ემოსო, რათგან სოფლისა ნივთისათვის ცხოველი არის; თორემ, როგორც ზემო ვსთქუ, საკიცხელი რამე იქმნება. მაგალითი...
იხილეთ სრულად
ეგრეთუე მონაზონთა მიმართ ვიყტვი მე უღირსი: ანუ მკუდარი უნდა იყოს სოფლისა ნივთთაგან ანუ ცხოველი, და მონაზონების სახე არ უნდა ემოსო, რათგან სოფლისა ნივთისათვის ცხოველი არის; თორემ, როგორც ზემო ვსთქუ, საკიცხელი რამე იქმნება. მაგალითი მოვიცოთ, თუ როგორ საკიცხველი არის. ცხოველმან კაცმან მკვდრის სამოსელი სუდარა რომ შთაიცუას და ერთა შორის იარებოდეს, ერისაგან საკიცხელი რამე იქმნება თუ არა? ეგრეთუე მონაზონების სამოსელი ნივთიერის სოფლისაგან მკუდრის მონაზ...
link
ეგრეთუე მონაზონთა მიმართ ვიტყვი მე უღირსი: ანუ მკუდარი უნდა იყოს სოფლისა ნივთთაგან და ანუ ცხოველი, და მონაზონების სახე არ უნდა ემოსოს, რათგან სოფლისა ნივთისათვის ცხოველი არის; თორემ, როგორც ზემო ვსთქუ, საკიცხელი რამე იქმნება. მაგა...
იხილეთ სრულად
ეგრეთუე მონაზონთა მიმართ ვიტყვი მე უღირსი: ანუ მკუდარი უნდა იყოს სოფლისა ნივთთაგან და ანუ ცხოველი, და მონაზონების სახე არ უნდა ემოსოს, რათგან სოფლისა ნივთისათვის ცხოველი არის; თორემ, როგორც ზემო ვსთქუ, საკიცხელი რამე იქმნება. მაგალითი მოვიცოთ, თუ როგორ საკიცხველი არის. ცხოველმან კაცმან მკუდრის სამოსელი სუდარი რომ შთაიცუას და ერთა შორის იარებოდეს, ერისაგან საკიცხელი რამე იქმნება თუ არა? ეგრეთუე მონაზონების სამოსელი ნივთიერის სოფლისაგან მკუდრის მონ...
link
თუ ამას იტყვი, უძლური ვარო, ამისი მაგალითი სხუა ვსთქუათ: ისრაელნი ეგვიპტეს უძლურნი იყუნენ, ამისთვის რომ მონებასა ქუეშე იყვნენ. მოსეც აქ იყო. ერთს დღეს ნახა მოსემ, რომ ეგვიპტელი ისრაელს კვლიდა; დაივიწყა მოსემ ყოველი უძლურება, ეგვიპ...
იხილეთ სრულად
თუ ამას იტყვი, უძლური ვარო, ამისი მაგალითი სხუა ვსთქუათ: ისრაელნი ეგვიპტეს უძლურნი იყუნენ, ამისთვის რომ მონებასა ქუეშე იყვნენ. მოსეც აქ იყო. ერთს დღეს ნახა მოსემ, რომ ეგვიპტელი ისრაელს კვლიდა; დაივიწყა მოსემ ყოველი უძლურება, ეგვიპტელი მოჰკლა და ქვიშაში დაჰფლა და ისრაელი განარინა. აგრეთვე შენ ეგვიპტეს ყოფაში (ესე იგი ცოდვისა ყოფაში) უძლური ხარ, ამისთვის რომ ცოდვის მონებაში ხარ; ხედავ რომ შენს სულს სიძუა ჰკლავს, მოსეს მსგავსად უძლურებ; დაივიწყე სიძ...
link
ბრძანებს უფალი პირითა ისაია წინასწარმეტყველისათა: "ოდეს მოქცეულთა სულთ ითავნე, მაშინ სცხონდე და სცნა სადა იყავ". სულთქმა სინანულს ჰნიშნავს, და ჰსჩანს აქ, თუ ცოდვისაგან არ მოიქცევა კაცი, სინანული უხმარი არის. ეს სიტყუა ასე აჩნეს: "...
იხილეთ სრულად
ბრძანებს უფალი პირითა ისაია წინასწარმეტყველისათა: "ოდეს მოქცეულთა სულთ ითავნე, მაშინ სცხონდე და სცნა სადა იყავ". სულთქმა სინანულს ჰნიშნავს, და ჰსჩანს აქ, თუ ცოდვისაგან არ მოიქცევა კაცი, სინანული უხმარი არის. ეს სიტყუა ასე აჩნეს: "ოდეს მოციქულმან სულთ ითქვნე". ესე იგი, როდესაც ცოდვისაგან მოიქცე და შეინანოო. აცხადებს ეს სოტყუა, რომ თუ ცოდვისაგან კაცი არ მოიქცა, ისრე სინანულის სახის ჩუენება არა რად შეირაცხება. ამას უფალი ღმერთი ეზეკიელ წინასწარმეტყვ...
link
ბრძანებს უფალი პირითა ისაია წინასწარმეტყველისათა: "ოდეს მოქცეულმან სულთ ითქვნე, მაშინ სცხონდე და სცნა სადა იყავ". სულთქმა სინანულს ნიშნავს, და სჩანს აქ, რომ თუ ცოდვისაგან არ მოიქცევა კაცი, სინანული უხმარი არის. ეს სიტყუა ასე აჩენს...
იხილეთ სრულად
ბრძანებს უფალი პირითა ისაია წინასწარმეტყველისათა: "ოდეს მოქცეულმან სულთ ითქვნე, მაშინ სცხონდე და სცნა სადა იყავ". სულთქმა სინანულს ნიშნავს, და სჩანს აქ, რომ თუ ცოდვისაგან არ მოიქცევა კაცი, სინანული უხმარი არის. ეს სიტყუა ასე აჩენს: "ოდეს მოქცეულმან სულთ ითქვენ", ესე იგი, როდესაც ცოდვისაგან მოიქცე დე შეინანოო. აცხადებს ეს სიტყუა, რომ თუ ცოდვისაგან კაცი არ მოიქცა, ისრე სინანულის სახის ჩუენება არა რად შეირაცხება. ამას უფალი ღმერთი ეზეკიელ წინასწარმე...
link
თუ განსაცდელი და ჭირი არ მიიღე ამას სოფელსა შინა - სასუფეველად ვერ აღხვალ: ანუ უნებლიეთ მოსრული განსაცდელი და ჭირი უნდა თავს იდვა, ანუ თავით-თვისით სინანულის განსაცდელი და ჭირი უნდა იტვირთო; ანუ იტვირთე განსაცდელი შიმშილისა და წყუ...
იხილეთ სრულად
თუ განსაცდელი და ჭირი არ მიიღე ამას სოფელსა შინა - სასუფეველად ვერ აღხვალ: ანუ უნებლიეთ მოსრული განსაცდელი და ჭირი უნდა თავს იდვა, ანუ თავით-თვისით სინანულის განსაცდელი და ჭირი უნდა იტვირთო; ანუ იტვირთე განსაცდელი შიმშილისა და წყურვილისა და მარხუა შეიტკბე. თუ ხორცის უძლურებისათვის საზრდლის შიმშილი ვერ იტვირთო, სიმართლისათვის მიიღე შეიმშილი და წყურვილი, რათა ქრისტეს მიერ ნეტარება მიიღო, ვითარ იგი ბრძანებს უფალი: "ნეტარ-იყვნენ რომელთა შიოდეს და წყუ...
link
თუ განსაცდელი და ჭირი არ მიიღე ამას სოფელსა შინა – სასუფეველად ვერ აღხვალ: ანუ უნებლიეთ მოსრული განსაცდელი და ჭირი უნდა თავს იდვა, ანუ თავით–თვისით სინანულის განსაცდელი და ჭირი უნდა იტვირთო; ანუ იტვირთე განსაცდელი შიმშილისა და წყუ...
იხილეთ სრულად
თუ განსაცდელი და ჭირი არ მიიღე ამას სოფელსა შინა – სასუფეველად ვერ აღხვალ: ანუ უნებლიეთ მოსრული განსაცდელი და ჭირი უნდა თავს იდვა, ანუ თავით–თვისით სინანულის განსაცდელი და ჭირი უნდა იტვირთო; ანუ იტვირთე განსაცდელი შიმშილისა და წყურილისა და მარხუა შეიტკბე. თუ ხორცის უძლურებისათვის საზრდელის შიმშილი ვერ იტვირთო, სიმართლისათვის მიიღე შიმშილი და წყურვილი, რათა ქრისტეს მიერ ნეტარება მიიღო, ვითარ იგი ბრძანებს უფალი: „ნეტარ–იყვნენ რომელთა შიოდეს და წყურ...
link
თუ ვინმე მოეგება გონებას და იკითხავს: "რა ვყო, თავისუფლება აღარ მაქუს, ისე შეპყრობილი ვარ სიძვისაგან, მე გეტყვი, თუ რა ჰყო: წმიდის აღსარებისაგან მიაკუდინე სიძუა და შენ თავისუფლება და ნეტარება მიიღე, ვითარცა იტყვის ღვთივხმოვანი დავ...
იხილეთ სრულად
თუ ვინმე მოეგება გონებას და იკითხავს: "რა ვყო, თავისუფლება აღარ მაქუს, ისე შეპყრობილი ვარ სიძვისაგან, მე გეტყვი, თუ რა ჰყო: წმიდის აღსარებისაგან მიაკუდინე სიძუა და შენ თავისუფლება და ნეტარება მიიღე, ვითარცა იტყვის ღვთივხმოვანი დავით: "ნეტარ არს, რომელმან შეიპყრნეს ჩვილნი და შეახეთქნეს კლდესა!" თუ სხვა ძალი არა გაქუს-რა, ისე გულის-თქმით სიძვის გულის-თქმა მოაკუდინე - თუ როგორ - მაგალითი მოგახსენო: უფლისა ღვთისა მინდობით დავითმან ისევ გოლიათის მახვი...
link
თუ ვინმე მოეგება გონებას და იკითხავს: “რა ვყო, თავისუფლება აღარ მაქუს, ისე შეპყრობილი ვარ სიძვისაგან“, მე გეტყვი, თუ რა ჰყო: წმიდის აღსარებისაგან მოაკუდინე სიძუა და შენ თავისუფლება და ნეტარება მიიღე, ვითარცა იტყვის ღვთივხმოვანი და...
იხილეთ სრულად
თუ ვინმე მოეგება გონებას და იკითხავს: “რა ვყო, თავისუფლება აღარ მაქუს, ისე შეპყრობილი ვარ სიძვისაგან“, მე გეტყვი, თუ რა ჰყო: წმიდის აღსარებისაგან მოაკუდინე სიძუა და შენ თავისუფლება და ნეტარება მიიღე, ვითარცა იტყვის ღვთივხმოვანი დავით: “ნეტარ არს, რომელმან შეიპყრნეს ჩვილნი და შეახეთქნეს კლდესა!”. თუ სხვა ძალი არა გაქუს-რა ისევ გულისთქმით სიძვის გულისთქმა მოაკუდინე. თუ როგორ, მაგალითი მოგახსენო: უფლისა ღვთისა მინდობით დავითმან, ისევ გოლიათის მახვილ...
link
აწ ეს წარმოვაჩინოთ, მღუდელი როგორ უნდა იქცეოდეს. მღუდელი ანგელოზად ითქმის, ვითარცა იტყვის წინასწარმეტყველი მალაქია: `ბაგენი მღუდელისანი იწურთიდეს მეცნიერებასა, და ჰსჯული იძიოს მისგან, რამეთუ ანგელოზი არს უფლისა ყოვლისა მპყრობელისა...
იხილეთ სრულად
აწ ეს წარმოვაჩინოთ, მღუდელი როგორ უნდა იქცეოდეს. მღუდელი ანგელოზად ითქმის, ვითარცა იტყვის წინასწარმეტყველი მალაქია: `ბაგენი მღუდელისანი იწურთიდეს მეცნიერებასა, და ჰსჯული იძიოს მისგან, რამეთუ ანგელოზი არს უფლისა ყოვლისა მპყრობელისა”. რადგან ანგელოზად ითქუა მღუდელი, ანგელოზის თვისებაც უნდა აქუნდეს. თუ ვითარ, _ ვსთქუათ: ანგელოზის თვისებას ისაია მოგვითხრობს და იტყვის: `ექუს ფრთე ესხნეს ერთსა: ორითა იფარვიდეს პირთა და ორითა ფერხთა და ორითა ფრინვიდეს”....
link